پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت آغاز سال نو:

سال جدید، سال کار و تلاش بیشتر برای توسعه ورزش کشور است/ دست به دست هم در کنار دولت تدبیر و امید دوره پسا تحریم را با موفقیت پشت سر بگذاریم

۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۹:۰۳
کد خبر: ۳۸۵۲۸۱
سال جدید، سال کار و تلاش بیشتر برای توسعه ورزش کشور است/ دست به دست هم در کنار دولت تدبیر و امید دوره پسا تحریم را با موفقیت پشت سر بگذاریم
دکتر محمود گودرزی در پیامی فرا رسیدن سال نو را به همه مردم ایران و رهبر انقلاب تبریک گفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی را به رهبر معظم انقلاب، مردم ایران، ورزشکاران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

"بهار را با یاد او آغاز می کنم چرا که تمام هستی قطره‌ای از دریای بیکران باری تعالی و عطوفت دردانه پیامبر(ص)، فاطمه (س) است.

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

دوباره معجزه‌ی آب، آفتاب، زمین، شکوه جادوی رنگین کمان فروردین، شکوفه و چمن و نور، رنگ و عطر و سرود و سپاس و درود بر دخت رسول الله (ص) فاطمه (س) که عید ما را با نام خود مزین کرده است.

و سلام بر شما جوانان، ورزشکاران افتخارآفرین و همیاران همکار

براین باورم که دنیا محل تحول است روزها و روزها سپری می شود تا با آغاز فصل بهار، رستاخیز، طبیعت را دگرگون کند و جانی تازه بر پیکره‌ی جهان دمیده شود تا این تحویل و تحول در طبیعت، مردگی زمین را به حیات تبدیل کند و این ماییم که در این لحظه با دعا از خدایی که خالق و قادری حکیم است می‌خواهیم که با تبدیل حالمان به بهترین حال، ما را به آنچه که شایستگی‌اش را داریم برساند و از او بخواهیم تا ما را در مسیر انجام وظیفه خطیر خود، سربلند کند.

سال جدید، سال کار و تلاش بیشتر برای توسعه ورزش کشور است، سال افتخار آفرینی با کسب خوش رنگ ترین مدالها در میادین بزرگ ورزشی و اعتلای نام وطنی که جوانان زیادی جان خود را برای آن ایثار کردند تا پایدار و مقتدر باقی بماند و امروز ما با سربلندی بر سر میز مذاکره با قدرت های جهان بنشینیم و با برگ برنده از آن بیرون بیاییم.

خدا را شاکریم که در سال 94 ملت شریف ایران با پیروزی تیم هسته‌ای در مذاکرات توانستند حقوق حقه‌ی ایران را پس از سال ها با اقتدار کسب نمایند تا امروز دنیا به احترام عظمت این مردم بار دیگر بپا خیزد. هم اکنون ما در مسیری قرار گرفته‌ایم که باید دست به دست هم در کنار دولت تدبیر و امید دوره پسا تحریم را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

امسال سال المپیک است سال هیجان و شور ورزشی، سال سلامت محوری با بهره گیری از ورزش، امسال سال بهبود مسائل جوانان این سرزمین است با یاری خدا و تلاش شما.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های تمامی اعضای خانواده بزرگ ورزش و برنامه ریزان حوزه جوانان، آرزو می کنم سال 95، سال ایستادن بر قله افتخارات و رفع مشکلات جوانان باشد".

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز