مرور مهمترین اتفاقات سال گذشته در عرصه ورزش

تیر ۹۴؛ تیم ملی والیبال ایران در رده هفتم لیگ جهانی قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۳:۰۹:۳۵
کد خبر: ۳۸۵۳۴۳
تیر ۹۴؛ تیم ملی والیبال ایران در رده هفتم لیگ جهانی قرار گرفت
تیم ملی والیبال ایران در تیرماه سال 1394 مسابقات لیگ جهانی در رده هفتم قرار گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی والیبال ایران در تیرماه سال 1394 مسابقات لیگ جهانی در رده هفتم قرار گرفت و فرانسه هم عنوان قهرمانی را کسب کرد.

اول تیر

تیم ملی بوکس ایران با کسب دو مدال طلا و دو نقره قهرمان جام بوکس تریبل اسلواکی شد. تیم ملی بوکس ایران با دو مدال طلا (گل آرا و محرابی) و دو نقره (ارمشی و غلامی) عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کرد و مراکش، انگلیس و اسلواکی نیز به ترتیب در رتبه های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

ششم تیر

رضا علیپور سنگ‌نورد ایرانی حاضر در رقابت‌ها جام جهانی سنگ‌نوردی مدال برنز را به گردن آویخت.

هشتم تیر

در سومین و آخرین مرحله مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی در تایلند حسن تفتیان سومین مدال طلای خود را کسب کرد. نمایندگان دوومیدانی ایران در مسابقات جایزه بزرگ تایلند 5 مدال طلا ، 3 نقره و 6 برنز کسب کردند.

نهم تیر

تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران نایب قهرمان آسیا شد. تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران در فینال رقابتهای قهرمانی آسیا به مصاف کره جنوبی قهرمان جهان و المپیک رفت و با قبول شکست برابر حریفش به مقام نایب قهرمانی قاره کهن رسید.

سیزدهم تیر

سعید ملایی ملی پوش جودو ایران مدال برنز رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان را به خود اختصاص داد.

تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابتهای بین المللی کشتی جام گرجستان با کسب یک مدال طلا و دو نقره به مقام سوم دست یافت.تیم ایران که با پنج نماینده در این رقابت ها شرکت کرده بود توسط امین میرزاده در وزن 100 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و امین کاویانی و محمدرضا رستمی در اوزان 58 و 63 کیلوگرم به مدال نقره رسیدند تا تیم ایران پس از گرجستان و آذربایجان در مکان سوم بایستد.

بیست و یکم تیر

در آخرین روز از رقابت های تیر و کمان جمهوری چک سمیه عباسپور در رقابت های فینال ماده کامپوند به عنوان نایب قهرمانی رسید.

تیم کشتی آزاد جوانان ایران با کسب چهار مدال طلا به مقام سوم رقابت های قهرمانی آسیا در میانمار رسید.

بیست و دوم تیر

ایران در بیست و هشتمین دوره بازی‌های یونیورسیاد با کسب 7 مدال طلا، 2 نقره و 6 برنز در رده نهم قرار گرفت.

بیست و سوم تیر

شمشیربازان اسلحه سابر ایران کار خود در رقابت های قهرمانی جهان را با کسب 10 و 5 امتیاز تمام کردند.

بیست و هشتم تیر

بیستمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام استفان سرکیسیان روزهای 27 و 28 تیرماه در سالن میکا شهر ایروان، پایتخت ارمنستان برگزار شد و تیم ایران در پایان توسط علیرضا کریمی و محمدحسین محمدیان در اوزان 86 و 97 کیلوگرم به مدال طلا و بهنام احسان‌پور در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

بیست و نهم تیر

تیم والیبال فرانسه به عنوان پدیده لیگ جهانی 2015 با پیروزی 3 بر صفر مقابل صربستان، برای نخستین بار قهرمان این دوره از مسابقات شد. تیم ملی والیبال ایران هم که از راهیابی به دور نهایی لیگ جهانی بازمانده بود، با سه پله سقوط نسبت به دوره قبل در نهایت در رده هفتم لیگ جهانی 2015 قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز