از امروز؛

اردوی تیم ملی تکواندوی مردان و زنان آغاز شد

۱۳۹۵/۰۱/۰۳ - ۲۲:۴۸:۲۰
کد خبر: ۳۸۵۷۵۵
اردوی تیم ملی تکواندوی مردان و زنان آغاز شد
اردوهای تیم ملی تکواندو در دو گروه زنان و مردان و در دو بخش کیوروگی و پومسه از امروز آغاز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تمرینات تیم ملی تکواندوی زنان و مردان و در دو بخش کیوروگی و پومسه امروز (سه شنبه) آغاز شد.

فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی سه تکواندوکار المپیکی ایران هستند که تمرینات خود را برای حضور پر قدرت در المپیک آغاز کرده اند. هدایت این تیم برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

از طرفی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا پس از مرحله انتخابی و مشخص شدن 6 تکواندوکار اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا به مرخصی رفته بود و از امروز تمریناتش را با نفرات اصلی برای حضور در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2016 فیلیپین در آکادمی ملی المپیک از سر می گیرد. هدایت این تیم را سیدنعمت خلیفه بعنوان سرمربی و پیام خانلرخانی بعنوان مربی برعهده دارند.

تیم ملی پومسه مردان ایران هم که با ترکیب مهدی جمالی، حسین بهشتی، علی نادعلی، محمد جواد خیری، علی سلمانی، اکبر فروزان، مهدی صمدیان تبار، سید حسین موسی نیا، حسینعلی نظری و هدایت آریانفر در بخش پومسه استاندارد و کامیاب صادقی، امین خانه زرین، مصطفی سیدی و احسان کلاسنگیانی (ذخیره تیم ابداعی) در بخش ابداعی در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا برروی شیاپ چانگ می‌رود. آن ها تا روز شنبه (29 اسفندماه 94) در آکادمی ملی المپیک تمرین داشتند و پس از استراحتی 3 روزه به اردوها بازگشتند. هدایت این تیم را احمد اخلاقی بعنوان سرمربی و محمدتقی حاتمی بعنوان مربی برعهده دارند.

اما در گروه زنان، تیم ملی تکواندوی ایران که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ریو 2016 در قاره آسیا آماد می‌کند با ترکیب کیمیا علیزاده در وزن 57- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن 67+ کیلوگرم از پنجشنبه (27 اسفندماه 94) به استراحتی 5 روزه رفت و از امروز تمرینات خود را برای حضور در این رقابت‌ها و کسب دو سهمیه المپیک در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز می ‌کند. «مینو مداح» به عنوان سرمربی و «مهرو کمرانی» به عنوان مربی هدایت این تیم را عهده دار هستند.

تیم ملی تکواندوی اعزامی به بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا نیز که با ترکیب ناهید کیانی در وزن 46 کیلوگرم، مهسا جدی در وزن 57 کیلوگرم، حنانه همتی در وزن 62 کیلوگرم، هانیه اخلاقی در وزن 67 کیلوگرم، شکرانه ایزدی در وزن 73- کیلوگرم و ملیکا میرحسینی در وزن 73+ کیلوگرم به مصاف رقبایش می‌رود، از امروز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. البته سودابه پورصادقی در وزن 46- کیلوگرم و فاطمه مصطفایی در وزن 73+ کیلوگرم هم به عنوان حریف تمرینی در اردوی تیم ملی حضور دارند و در صورتی که بتوانند نظر کادرفنی را جلب کنند امکان جایگزینی تکواندوکاران دو وزن اول و هشتم با نفرات اصلی وجود خواهد داشت.

همچنین مهسا صادقی، فاطمه حسام، نرگس میناخانی، بهاره قادریان و نگین گیل سمایی در رده سنی 18 تا 30 و آتوسا فرهمند پارسا، سونا رزاقی و فریبا نظم ده، در رده سنی 31 تا 40 سال اعضای تیم ملی پومسه زنان ایران در چهارمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا 2016، جمعه (28 اسفندماه 94) به مرخصی رفتند و تمریناتشان را زیر نظر فاطمه اسدپور در فدراسیون تکواندو ادامه می دهند.

مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا (G4) و چهارمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا از اواخر فروردین‌ماه 95 در مانیلا فیلیپین آغاز و و اوایل اردیبهشت‌ماه 95 به پایان می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز