حضور وزیر ورزش‌وجوانان روحیه ویژه‌ای به ملی‌پوشان می‌دهد

انوشیروانی: سعی می‌کنم بهترین شرایط برای تیم ملی مهیا شود/ می‌توانیم دو، سه مدال در المپیک بگیریم

۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۷:۱۴
کد خبر: ۳۸۶۷۳۳
انوشیروانی: سعی می‌کنم بهترین شرایط برای تیم ملی مهیا شود/ می‌توانیم دو، سه مدال در المپیک بگیریم
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: فکر می‌کنم می‌توانیم دو، سه مدال در المپیک بگیریم که قطعا یکی از آنها طلا خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سجاد انوشیروانی درتمرین امروز تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در مورد حضور دکتر محمود گودرزی اظهار داشت: حضور وزیر ورزش و جوانان روحیه ویژه‌ای به ملی‌پوشان می‌دهد. از وزیر ورزش خواستم باز هم به اردوی ما بیاید.

وی با اشاره به انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ادامه داد: در المپیک 2012 لندن به عنوان ورزشکار حضور داشتم و به همین خاطر همه مراحل لازم برای موفقیت ورزشکاران در این مسابقات را می‌دانم. سعی می‌کنم بهترین شرایط برای تیم ملی مهیا شود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد بهداد سلیمی تصریح کرد: خدا را شکر سلیمی تمریناتش را پس از مصدومیت شروع کرده است. امیدواریم بتواند با قدرت در مسابقات وزنه‌ بزند. فکر می‌کنم می‌توانیم دو، سه مدال در المپیک بگیریم که قطعا یکی از آنها طلا خواهد بود.

انوشیروانی درباره مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان خاطرنشان کرد: با قدرت در این مسابقات شرکت می‌کنیم. می‌خواهیم قدرت وزنه‌برداری ایران را پیش از المپیک نشان بدهیم. البته ترکیب تیم هنوز مشخص نشده است.

نظر شما