اعزام تیم ملی جودو بانوان به رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا

۱۳۹۵/۰۱/۱۰ - ۱۹:۰۳:۴۰
کد خبر: ۳۸۶۷۸۷
تیم ملی جودو بانوان به رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا اعزام می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محبوبه خورشیدی سرمربی تیم ملی جودو بانوان نفرات اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا را اعلام کرد. بر این اساس تیم ملی جودو بانوان با ترکیب چهار نفره در این مسابقات شرکت می کند.

منهای 48کیلوگرم-طاهره آذرپیوند
منهای 52کیلوگرم –الهام بهرامی
منهای 63کیلوگرم-دنیا آقایی
منهای 78کیلوگرم-زهرا باقری

مسابقات قهرمانی آسیا 27 تا 30 فروردین ماه در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

در این بین دنیا آقایی در مسابقات نوجوانان قهرمانی 2009 آسا در لبنان مدال برنز بدست آورده بود و در رقابتهای کوراش 2015 آسیا هم مدال طلا به ارمغان آورد.

زهرا باقری هم در مسابقات 2014 نوجوانان قهرمانی آسیا در لبنان موفق به کسب مدال برنز شده بود.

خدابخش سرپرست فدراسیون جودو هم در جریان حضور بر سر یکی از تمرینات این تیم گفت: آنچه مسلم است برای موفقیت باید ابتدا به باور قلبی رسید که امیدوارم بانوان جودوکار با روحیه بالا در این رویداد شرکت کنند.

وی گفت: هیچ جودوکاری برای باخت روی تاتامی نمی رود البته باید پذیرفت که پیروزی و شکست را نمی توان تضمین کرد اما خیلی اهمیت دارد که ورزشکار برای بدست آوردن موفقیت تلاش کند و با قدرت بجنگد.

خدابخش خاطرنشان ساخت: روحیه تلاش و جنگندگی برای موفقیت در تیم ملی بانوان وجود دارد که امیدوارم با سربلندی برای ایران اسلامی همراه شود.

کعبی زاده سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون جودو هم با اشاره به آخرین اردوی آمادگی این تیم در مشهد مقدس گفت: تیم ملی جودوی بانوان از 15 تا 19 فروردین ماه به منظور حفظ آمادگی بدنی و ارتقا توان روحی در مشهد مقدس تمریناتش را دنبال خواهد کرد.

محبوبه خورشیدی سرمربی این تیم هم اظهار داشت: اعزام تیم ملی بزرگسالان به مسابقات قهرمانی آسیا که بعد از چندین سال وقفه صورت می گیرد را به فال نیک می گیریم و از اعتماد فدراسیون هم بسیار خشنودیم.

وی افزود: سطح مسابقات بسیار بالا است اما با توجه به اردوها و تمریناتی که سپری کردیم با آمادگی خوب گام به این مسابقات می گذاریم و شک نکنید بانوان جودوکار با تمام توان مبارزه خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز