کیانوش رستمی در گفتگو با برنا:

اگر تمام مدال هایم را می گرفتند، بازهم در مقابل رضازاده می ایستادم/ با بهداد در تمرینات کل کل دارم

۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۰۰:۵۷:۳۶
کد خبر: ۳۸۶۸۲۱
اگر تمام مدال هایم را می گرفتند، بازهم در مقابل رضازاده می ایستادم/ با بهداد در تمرینات کل کل دارم
قهرمان وزنه برداری جهان گفت: در کلکسیون مدال هایم جای خالی می بینم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ستاره وزنه برداری ایران در سالی که گذشت، بی تردید او بود. در سالی که مصدومیت وحشتناک بهداد سلیمی را خانه نشین کرد، او بود که یک تنه جور وزنه برداری ایران را کشید و با تک نقره ارزشمندش در هیوستون علاوه بر تداوم سریال های مدال هایش کمک کرد تا چراغ وزنه برداریدر یک سال نحس همچنان روشن باشد.

کیانوش رستمی حالا و در فاصله چند ماه مانده به المپیک بازهم امیدوارترین وزنه بردار ایران است. همو که روی مدال زرینش در المپیک حساب ویژه ای باز کرده ایم. کیانوش رستمی قهرمان وزنه برداری آسیا و جهان در گفتگو با برنا درخصوص عملکرد وزنه برداری ایران در سال 94 صحبت کرد و از برنامه هایش در سال جدید گفت.

رستمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، با اشاره به اتفاقات یک سال گذشته وزنه برداری ایران اظهار داشت: متأسفانه سال 94 سال زیاد خوبی برای وزنه برداری ایران نبود و اتفاقاتی که پیش آمد باعث شد که نتیجه چندان رضایت بخشی در رقابت های جهانی بدست نیاوریم.

وی در ادامه افزود: مصدومیت ناخواسته ای که بهداد سلیمی و سعید محمدپور در تمرینات به آن دچار شدند، سبب شد که دو تن از بهترین ملی پوشان خود را در رقابت های جهانی در اختیار نداشته باشیم و همین امر باعث شد که دیگر ملی پوشان با روحیه همیشگی پا به مسابقات نگذارند.

ملی پوش تیم ایران درخصوص اینکه چرا همیشه با بهداد سلیمی تمرین می کند، ابراز داشت: بهداد دوست صمیمی من است و در چند سال گذشته همیشه تمام تمریناتمان باهم بوده و در تمرینات کل کل زیادی باهم داریم و این رقابت دوستانه روحیه ای مضاعف به جفت ما می دهد.

تمرین تیم ملی وزنه برداری

وی در ادامه درباره سبک خاص تمریناتش افزود: نزدیک به 4 سال است که تمرینات را به صورت شخصی انجام می دهم و با بقیه تیم ملی کار نمی کنم و این به خاطر این نیست که از کسی سر باشم. این نوع تمرین شیوه من است و به این نتیجه رسیدم که با این نوع تمرین عملکرد بهتری دارم و در چند سال گذشته با این نوع تمرینات تجربیات بسیار زیادی را بدست آورده ام. از روز اول نیز با فدراسیون به این تعامل رسیده ام که با این شیوه به تمریناتم ادامه دهم و امیدوارم در آینده بتوانم این تجربیات را به جوان هایی که استعداد دارند، انتقال دهم.

وی همچنین درباره عملکردش در رقابت های جهانی و مقامی که بدست آورد، خاطرنشان کرد: متأسفانه وزنه 218 کیلویی برای من خیلی سبک بود و اگر در انتخاب وزنه دقت بیشتری به خرج می دادم، قطعا مدال طلا را بدست آورده بودم.

رستمی درخصوص درگیری که در فدراسیون گذشته با حسین رضازاده داشت و مدتی به خاطر این درگیری از تیم ملی دور ماند، اظهار داشت: با توجه به اینکه قبول دارم این حاشیه ها باعث شد مدتی از گرفتن مدال دور بمانم و از شرایط مسابقات خارج شوم ولی هیچگاه از صحبت هایی که کردم، پشیمان نیستم و اگر تمام مدال هایم را از دست می دادم بازهم از سر مواضعم کوتاه نمی آمدم و در مقابل رضازاده می ایستادم. حرف یک مرد هیچگاه تغییر نمی کند.

Rostami3

وی همچنین درباره آینده ورزشی خودش و هدف گذاری که انجام داده ادامه داد: در کلکسیون مدال هایم هنوز جای خالی مدال را می بینم. با تجربیاتی که بدست آورده ام می خواهم بهترین مدال و عملکردم را در المپیک ریو داشته باشم. من هنوز به آرزوهایم نرسیده ام و امیدوارم که به تمام افتخارات جهانی دست پیدا کنم.

رستمی در پاسخ به این سوال که چه کسانی را الگوی ورزشی خودش قرار داده است گفت: تک تک کسانی که در این سال ها به من آموخته اند برای من قابل احترام هستند و همه را قبول دارم و از تجربیات آنها به خوبی استفاده کرده ام. از خانواده ام یادگرفته ام که از تجربه ی همه استفاده کنم.

قهرمان وزنه برداری جهان درخصوص عملکرد فدراسیون نیز خاطرنشان کرد: آقای مرادی به خوبی کارشان را بلدند و اهداف فدراسیون را روبه جلو می برند و اردوهایی که برگزار می کنند روی عملکرد تیم بسیار تأثیر داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز