نامه مشترک سه باشگاه آسیایی به کفاشیان: هزینه‌های اضافی ما را بدهید

برای انتخاب کشوری ثالث اقتدار و اعتبار نظام کشور مورد توجه باشد

۱۳۹۵/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۲:۲۷
کد خبر: ۳۸۶۸۹۲
برای انتخاب کشوری ثالث اقتدار و اعتبار نظام کشور مورد توجه باشد
مدیران سه باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال نکاتی را یادآور شدند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ با توجه به رأی نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشوری ثالث و قبول این موضوع توسط فدراسیون فوتبال ایران، مدیران عامل سه باشگاه ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی نامه‌ای را به علی کفاشیان ارسال کردند.

در نامه مدیران این سه باشگاه به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است:

«با توجه به شرایط به وجود آمده در خصوص تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت برگزاری مسابقات بین تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی، نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تیم‌های عربستانی موارد ذیل به حضورتان اعلام می‌گردد:

همانگونه که مکرر از سوی مسئولان و کارشناسان اعلام شده این تصمیم یک تصمیم کاملا سیاسی بوده و هیچگونه وجهه ورزشی و فوتبالی نداشته و در حقیقت یک اجحاف و ظلم فاحش در حق فوتبال ایران و این باشگاه‌هاست و متاسفانه به رغم اینکه باشگاه‌های ایرانی بیشترین ضربه را از این تصمیم متقبل شده‌اند، لیکن کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچگاه مستقیما از نظرات مدیران این باشگاه‌ها استفاده نکرده و فقط براساس نظرات مغرضانه و غلط باشگاه‌های عربستانی چنین تصمیمی را اتخاذ نموده است.

باتوجه به شرایط سخت اقتصادی و کمبود منابع مالی و به این دلیل که این تصمیم باعث می‌شود هزینه‌های این سه باشگاه جهت این مسابقات بیش از حد افزایش یابد و در حال حاضر نیز تأمین منابع مالی برای باشگاه‌ها بسیار سخت و طاقت  فرساست لذا فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تامین این هزینه‌های مازاد باید فکر اساسی نموده و به گونه‌‌ای این مبالغ را از هر محلی که صلاح می‌دانند تهیه و در اختیار این سه باشگاه قرار دهند.

درخصوص تعیین محل میزبانی این سه باشگاه باید چندین عامل مهم مدنظر قرار گیرد. ابتدا باید اقتدار و اعتبار نظام کشور مورد توجه قرار گرفته و اجازه ندهیم تیم‌های عربستانی با استفاده از نفود خود به این امر خدشه‌ای وارد نمایند. ثانیا به لحاظ هزینه‌ای و مشکلات باشگاه‌ها، محلی تعیین شود که کمترین هزینه را برای این سه باشگاه در بر داشته باشد  و در نهایت از نظر آب و هوائی و شرایط برگزاری مسابقه، محل مورد نظر به گونه‌ای در نظر گرفته نشود که در حقیقت به رغم میزبانی این سه تیم حکم میهمان را پیدا نموده و زمینه را برای نتیجه‌گیری تیم‌های عربستانی بیشتر مهیا کند.

خواهشمند است پیرو مکاتبات قبلی و برگزاری جلسات مکرر در این خصوص دستور فرمائید مسئولان ذی‌ربط در اسرع وقت هماهنگی لازم را با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به عمل آورده و نتیجه را جهت اقدامات بعدی به این سه باشگاه اعلام نمایند».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز