هفته بیست و چهارم لیگ برتر، استقلال خوزستان - استقلال؛

کلید قهرمانی در دستان ویسی و مظلومی

۱۳۹۵/۰۱/۱۳ - ۲۳:۱۵:۵۴
کد خبر: ۳۸۷۲۱۴
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال دو تیم استقلال و استقلال خوزستان برای رسیدن به قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، در حساس ترین بازی این هفته دو تیم هم نام استقلال و استقلال خوزستان به مصاف هم خواهند رفت.

*موقعیت: تیم استقلال که در نیم فصل دوم برخلاف نیم فصل اول نتوانست بازی خوبی را از خود نشان دهد در چند هفته اخیر بازی های نسبتا ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته است و دو بردی که این اواخر نیز به دست آورد برای هواداران زیاد دلچسب نبود. بازی که این روزها شاگردان مظلومی ارائه می دهند زیاد از لحاظ تکنیک و تاکتیک مورد مقبولیت قرار نمی گیرد و همین امر باعث شده است که خیلی از بازیکنان و مربیان سابق این تیم نیز به نتایج این تیم واکنش نشان دهند. بازی این هفته استقلال با استقلال خوزستان هم به نوعی جنگ بر سر نشستن در صدر جدول است و هم به نوعی تکلیف قهرمان لیگ را می تواند مشخص کند. هرچند که این دو تیم نباید پرسپولیس و ذوب آهن را پشت سر خود فراموش کنند. با توجه به اینکه در اوایل فصل از طرف کادر فنی استقلالی ها عنوان شد که دو جام را به دست خواهند آورد ولی به نظر می رسد با شرایطی که در پیش است استقلال باید بیشتر تمرکز خود را روی یک جام بگذارد که بتواند بدست بیاورد. نبود چند بازیکن کلیدی استقلال نیز در این بازی زنگ خطری برای مظلومی خواهد بود. موضوع مهم دیگری که برای استقلال در چند بازی مانده به انتهای فصل وجود دارد این است که این تیم نسبت به سه تیم مدعی قهرمانی در بالای جدول کار سخت تری را در پیش دارد و باید با تیم های قدرتری بازی کند. تیم استقلال در تعطیلات عید نوروز در یک بازی دوستانه در سوئد بازی را واگذار کرد.

در طرف دیگر شاگردان ویسی به استرس خیلی کمتری نسبت به شاگردان مظلومی کار خود را ادامه می دهند و در این فصل ثبات بیشتری داشته اند. هرچند که دو تیم بازی قبل خود را با تساوی پشت سر گذاشته اند ولی با میزبانی استقلال خوزستان این احتمال وجود دارد که این تیم اهوازی بتواند با برد مقابل استقلال خود را هرچه بیشتر به قهرمانی نزدیک کند.

*ستاره: امید ابراهیمی که با زدن 6 گل همراه با سجاد شهباززاده بهترین گلزن استقلال می باشد در این بازی می تواند مهره ارزشمندی برای تیم مظلومی باشد. در طرف دیگر حسن بیت سعید یکی از بازیکنان خوب استقلال خوزستان بوده که در ترکیب سه نفره مهاجمان این تیم نقش مفیدی را بازی می کند.

*حاشیه: یکی از حساس ترین نکات این بازی تحت فشار بودن پرویز مظلومی است که در این هفته ها نتوانسته تیمش را به خوبی کوچ کند و اگر نتواند این بازی را با برد پشت سر بگذارد هواداران استقلال قطعا واکنش بدی نشان خواهند داد.

*آنها که نیستند: سیدمهدی رحمتی، سجاد شهباززاده دو محروم تیم استقلال در این بازی هستند هرچند که احتمال دارد جابر انصاری نیز به خاطر مصدومیت به این بازی نرسد. در تیم استقلال خوزستان نیز روح اله سیف الهی به دلیل محرومیت از این بازی کنار گذاشته شده است.

* نمایش آخر: استقلال در آخرین بازی خود برابر پدیده به تساوی بدون گل دست یافت و استقلال خوزستان نیز در مقابل ملوان به نتیجه یک بر یک بسنده کرد.

*بازی رفت: دو تیم در بازی رفت خود در این فصل به تساوی یک بر یک رسیدند.

 

برنامه بازی های هفته بیست و چهارم

شنبه 14 فروردین

*فولاد – صبا، ساعت 19، ورزشگاه غدیر

 

یکشنبه 15 فروردین

*پدیده – استقلال اهواز، ساعت 16، ورزشگاه ثامن

*پرسپولیس – سیاه جامگان، ساعت 17، ورزشگاه آزادی

*راه آهن – نفت، ساعت 17/30، ورزشگاه اکباتان

*استقلال خوزستان – استقلال، ساعت 18/55، ورزشگاه غدیر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز