پس از پایان رقابتهای مشترک مقدماتی جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ امارات و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

رئیس AFC به تیم های صعودکننده تبریک گفت

۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۱:۵۴
کد خبر: ۳۸۷۳۸۰
رئیس AFC به تیم های صعودکننده تبریک گفت
شیخ سلمان در پیامی به دوازده تیمی که توانستند به مرحله نهایی مقدماتی آسیا جهت حضور در رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه صعود کنند، تبریک گفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رقابتهای مشترک مقدماتی فوتبال جام ملتهای آسیا 2019 و مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه روز سه شنبه 10 فروردین 95 در هشت گروه در قاره آسیا در حالی به پایان رسید که 12 تیم به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی راه یافتند و به طور مستقیم به جام ملتهای آسیا 2019 که به میزبانی امارات برگزار می شود، صعود کردند.

به دنبال این رویداد شیخ سلمان-رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی به تیم های صعودکننده نوشت: جا دارد تا از صمیم قلب به 12 تیمی که به بزرگترین رویداد ورزشی جهان نزدیک شده اند، تبریک بگویم. عزم بالا و سرسختی همه آنها سزاوار کسب بهترین جایگاه آسیا است.
 
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه در خصوص پیشرفت کشورهای در حال توسعه افزود: ساختار جدید مرحله مقدماتی مسابقات طوری طراحی شد که کشورهای در حال توسعه در سطح آسیا بتوانند در مسابقات سطح بالاتر حضور پیدا کرده و توانایی خود را نشان دهند. لازم به توضیح است که عملکرد کشورهای مشتاق ما در طول برگزاری این مسابقات بسیار شجاعانه بود و برای آنها بهترین ها را آرزومندم تا بتوانند در ادامه مسابقات به رقابتهای جام ملتهای آسیا 2019 صعود کنند. 
 
قرعه کشی مرحله پلی آف رقابتهای جام ملتهای آسیا 2019 در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا روز 7 آوریل 2016 (19 فروردین 95) برگزار می شود و تیم های باقی مانده می توانند رقیبان خود را بشناسند. 
 
همچنین قرعه کشی مرحله نهایی رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 در میان کشورهای آسیایی روز 12 آوریل 2016 (24 فروردین 95) در کوالالامپور برگزار می شود و تیم های عربستان، استرالیا، قطر، ایران، ژاپن، تایلند، کره جنوبی، ازبکستان، عراق، سوریه، چین و امارات در دو گروه شش تیمی به صورت رفت و برگشت به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و تیم های اول و دوم هر گروه به جام جهانی 2018 روسیه صعود خواهند کرد.
 
این در حالی است که تیم های سوم از هر گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می روندتا درنهایت تیم برنده بتواند برای کسب سهمیه پلی آف آسیا در مقابل حریفی از کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی و مرکزی و کارائیب (کونکاکاف) قرار گیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز