رودکی: همدلی رمز موفقیت جودوی ایران است

۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۹:۱۶
کد خبر: ۳۸۷۴۷۵
رودکی: همدلی رمز موفقیت جودوی ایران است
جودوکار تیم ملی گفت: همدلی در بین مجموعه تیم ملی جودوی ایران را خوب دیدم و امیدواریم با این همدلی موفقیت های جودو در رقابت های پیش رو با افتخار رقم بخورد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا رودکی در گفتگو با سایت فدراسیون جودو و کوراش اظهار داشت: مسابقات گرندپری تفلیس باعث شد جواد محجوب در جایگاه نوزدهم و سعید ملایی هم در مکان بیست و دوم رنکینگ ورود به بازیهای المپیک ریو قرار بگیرند و با توجه به مسابقات قهرمانی آسیا که پیش روی تیم ملی قرار دارد این دو جودوکار فرصت خوبی دارند تا با افخار آفرینی بتوانند جایگاه بهتری را در رنکینگ بدست آورند.

وی با اشاره به مقام دوم و مدال نقره جواد محجوب در وزن منهای یکصد کیلوگرم مسابقات گرندپری تفلیس گفت: این جودوکار در یکسال اخیر خوب نتیجه گرفته و انتظارات از او بالا رفته هرچند در این رقابتها آمادگی صددرصد نداشت اما فرصت دارد برای المپیک به پختگی لازم دست یابد تا بتواند در المپیک هم بدرخشد.

رودکی که با 2 مدال طلا و 2 مدال نقره در رقابتهای قهرمانی آسیا یکی از جودوکاران پرافتخار ایران محسوب می شود، پیرامون آمادگی حضور ایران در این رقابتها گفت: تمرینات تیم ملی جودو دیر آغاز شد اما به هرحال با تغییر و تحولات و اردوهای آمادگی که سپری شده و همچنین انگیزه این تیم امیدواری برای نتایج خوب وجود دارد.

وی ادامه داد: همدلی در بین مجموعه تیم ملی جودوی ایران را خوب دیدم و امیدواریم با این همدلی موفقیت های جودو در رقابتهای پیش رو با افتخار رقم بخورد.

رودکی گفت: برای حضور در المپیک سهمیه های قاره ای هم در نظر می گیرند به همین دلیل جودوکاران کشورمان می توانند با مدال آوری سهمیه های ایران در المپیک را افزایش دهند.

مشاور سرپرست فدراسیون جودو و کوراش ابراز امیدواری کرد: جودوی ایران در بازیهای المپیک ریو هم بتواند با توجه به حرکت جدیدی که آغاز و آرامشی که در جودو حاکم شده درخشش خوبی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز