نگاه وزارت ورزش به فدراسیون‌ها عدالت محور بوده است

دکتر گودرزی: برنامه اصلی ما در سال جدید المپیک و نیازهای آن خواهد بود/ در حوزه جوانان نمره قابل قبولی گرفته‌ایم

۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۷:۲۹
کد خبر: ۳۸۷۵۰۷
دکتر گودرزی: برنامه اصلی ما در سال جدید المپیک و نیازهای آن خواهد بود/ در حوزه جوانان نمره قابل قبولی گرفته‌ایم
وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: تمامی معاونان، مدیران کل ستادی و استانی در سال جدید باید با توان و همت بالا در خدمت اهداف نظام و کشور و اجرایی کردن شعار سال باشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان امروز در نخستین نشست شورای معاونان در سال جدید صحبت کرد. وی با تبریک سال نو به اعضای شورای معاونان افزود: امیدوارم سال ٩٥، سال موفقیت ورزش ایران باشد.

دکتر گودرزی با بیان اینکه در حوزه قهرمانی تبلور این موفقیت در المپیک ریو خواهد بود و تمام  تلاش ما برای کسب نتایج خوب در این رویداد بزرگ است، تاکید کرد: برنامه اصلی ما در سال جدید المپیک و مسایل و نیازهای قهرمانان و موفقیت در این بازیها خواهد بود.

دکتر گودرزی ورزش ایران در سال گذشته  موفق  ارزیابی کرد و ادامه داد: ادعای ما بر اساس آمار و ارقام است. دو برابر شدن مدالها در حوزه قهرمانی، توسعه بیشتر ورزش همگانی و تکمیل و تجهیز زیر ساخت ها با توجه به میزان بودجه عمرانی تخصیص یافته به وزارت ورزش حکایت از موفقیت ورزش ایران در سال ٩٤ دارد.

وی آرامش، امید و تقویت این حس در بین مخاطبان این دو بخش در جامعه را از دست اوردهای خوب وزارتخانه در سال گذشته دانست.

وزیر ورزش و جوانان درباره فعالیت وزرات ورزش و جوانان در بخش جوانان گفت: در حوزه جوانان با وجود تمام محدودیت های مالی و تکالیف سنگینی که بر عهده وزارت ورزش و جوانان گذاشته شده است، نمره قابل قبولی می گیریم.

وی  انضباط مالی و نگاه عدالت محور بودجه ای به تمام فدراسیون ها را از دیگر موفقیت های وزارتخانه در سال گذشته دانست.

دکتر گودرزی تاکید کرد: تمامی معاونان، مدیران کل ستادی و استانی در سال جدید با توان و همت بالا در خدمت اهداف نظام و کشور و اجرایی کردن شعار سال باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز