هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نیست

انریکه: تساوی عادلانه تر بود/ باید شکست در ال کلاسیکو را فراموش کنیم

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۸:۵۹:۴۱
کد خبر: ۳۸۷۵۹۶
انریکه: تساوی عادلانه تر بود/ باید شکست در ال کلاسیکو را فراموش کنیم
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: رئال مادرید در نیمه دوم به بازی سرعتی روی آورد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی بارسلونا تاکید کرد که شکست برابر رئال مادرید چیز زیادی را تغییر نمی دهد. او تساوی را عادلانه‌ترین نتیجه برای این دیدار بزرگ دانست.

روند شکست ناپذیری بارسلونا ادامه پیدا نکرد. این تیم با هدایت انریکه در 39 بازی پیاپی طعم شکست را نچشید تا اینکه در ال کلاسیکو با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد تا انریکه و شاگردانش شب تلخی را در نیوکمپ پشت سر گذارند.

سرمربی بارسلونا در نشست خبری بعد از بازی گفت: چنین سناریوی ممکن است که در دیدارهای زیادی رخ دهد. رئال مادرید در نیمه دوم به بازی سرعتی روی آورد و همین باعث شد تا خیلی نزدیک به دروازه ما نزدیک شود. گل نخستی که رئال به ثمر رساند باعث شد تا تمرکز ما به هم ریخته شود و در نهایت هم بازنده این دیدار شویم.

او ادامه داد: این شکست چیزهای زیادی را تغییر نخواهد داد. باید این شکست را فراموش کنیم و خود را آماده دیدار حساس برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا کنیم. دیدار بسیار سختی پیش رو داریم. به هر حال ما برابر رئال تن به شکست داده ایم و این یک واقیعت است، اما از بازیکنان می‌خواهم که چنین شکستی را فراموش کنند. نباید این‌گونه فکر کنیم که چون صدرنشین هستیم و فاصله زیادی با دیگر تیم ها داریم دیگر باید رقابت را رها کنیم. اگر می‌خواهیم جام قهرمانی را بالای سر بریم باید در دیدارهای آینده خود به پیروزی برسیم.

انریکه گفت: ما هم می توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. بر این باور هستم که تساوی نتیجه عادلانه تری بود، اما به هر حال این فوتبال است و باید از اشتباهات خود درس گرفت. این شکست باعث ناراحتی و ناامیدی من نشده است. یک چیز را به خوبی یاد گرفتم و آن این که کسب عنوان قهرمانی در همه جام ها بسیار سخت است. بارسلونا در 39 بازی متحمل شکست نشد، اما آمار و رکوردهای خوب تنها زمانی خوب هستند که با جام همراه باشند.

انریکه درباره دیدار حساس سه شنبه برابر اتلتیکومادرید گفت: اتلتیکومادرید تیم بسیار خوبی است و بدون شک کار بسیار سختی برای پیروز شدن برابر این تیم داریم. درست است که ما در دیدار امشب تن به شکست دادیم اما بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و باید به آنها تبریک بگویم. این بازی نشان داد که هنوز تکلیف قهرمانی ما مشخص نشده است و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز