رقابت های جودو قهرمانی آسیا – ازبکستان؛

اردوی ۴ روزه برای جودوکاران/ کیش قبل از تاشکند

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۳:۲۸:۱۰
کد خبر: ۳۸۷۷۵۵
اردوی ۴ روزه برای جودوکاران/ کیش قبل از تاشکند
اعضای تیم ملی جودو قبل از اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا برای برپایی یک اردوی کوتاه مدت راهی کیش می شوند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بیست و پنجمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا ۲۷ فروردین ماه به میزبانی ازبکستان در تاشکند برگزار خواهد شد و تمرینات تیم ملی کشورمان برای حضور در این دوره از رقابتها در تهران پیگیری می شود. محمد منصوری سرمربی تیم اعزامی به این دوره از رقابتها پیشنهاد برگزاری یک اردوی چهار روزه را قبل از اعزام به تاشکند به فدراسیون داده است.

بر همین اساس و با موافقت مسئولان فدراسیون جودو، این تیم سه شنبه هفته جاری راهی جزیره کیش خواهد شد و پس از چهار روز تمرین در این جزیزه خوش آب و هوا راهی تهران شده و ۲۴ فروردین ماه جهت حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا راهی تاشکند می شود.

به غیر از جواد محجوب که به تازگی از مسابقات و اردوی گرجستان به تهران بازگشته و تا زمان اعزام تمرینات خود را مربیان اختصاصی در تهران دنبال می کند، ناصر ناصری پور، علیرضا خجسته، محمد محمدی بریمانلو، وحید بنا، مهدی فتحی پور، سعید ملایی، سعید مرادی و احمد ناقدی حسین زاده راهی کیش خواهند شد تا در این اردوی کوتاه مدت شرکت کنند.

رقابت های جودو قهرمانی آسیا در دو بخش تیمی و انفرادی از ۲۷ فروردین ماه در تاشکند آغاز شده و ۲۹ فروردین ماه با برگزاری مسابقات بخش تیمی به پایان خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز