اوجاقی برنامه های تیم ملی ووشو را تشریح کرد

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۰۷:۰۴
کد خبر: ۳۸۷۷۸۳
اوجاقی برنامه های تیم ملی ووشو را تشریح کرد
سرمربی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشور در بخش ساندای مردان، گفت: مسابقات مهمی در سال جاری پیش روی ما است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین اوجاقی اظهار داشت: رقابت های قهرمانی آسیا در تایوان، جام جهانی ساندا در چین و همچنین پیکارهای قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان، مسابقات بین المللی سال جاری خواهد بود.

وی درمورد آغاز برنامه های تیم ملی بزرگسالان گفت: از اوایل خردادماه اردوهای آماده سازی آغاز می شود و ابتدا رقابت انتخابی برگزار می کنیم تا در هر وزن، 2 سانداکار در اردو باقی بمانند.

اوجاقی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا مهرماه در تایوان برگزار می شود تصریح کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی، نفرات برتر رقابت های قهرمانی کشور و مدال آوران حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین اعلام کرد که جام جهانی ساندا نیز آبان ماه به میزبانی چین انجام می پذیرد.

وی در ادامه به برنامه های تیم ملی جوانان اشاره کرد و افزود: اردوهای این تیم نیز تیرماه آغاز و مسابقات انتخابی برای شناخت 2 نفر برتر هر وزن ساندا انجام می شود.

اوجاقی درمورد عدم حضور چهره های نامدار ساندای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این یک فرصت طلایی برای نفرات جوان است تا با حضور در میدان مهم بین المللی توانایی خود را ثابت کرده و آینده ووشوی ایران را تامین کنند.

وی افزود: قهرمانان امروز ووشوی ایران و تمامی ورزشکارانی که دارای چندین مدال خوشرنگ جهانی و آسیایی هستند نیز در سال های جوانی با اعتماد فدراسیون و دیدن میادین بین المللی به یک مهره قابل اتکاء تبدیل شده و سال ها افتخار آفرینی کردند.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: بهترین زمان برای سرمایه گذاری و وارد کردن نیروهای جوان به تیم ملی همین مسابقات قهرمانی آسیا است، چراکه سال آینده پیکارهای جهانی و دو سال بعد نیز بازی های آسیایی را در پیش داریم.مطمئن باشید ثمره این سرمایه گذاری در آینده ووشو و ورزش ایران را با افتخارات متعدد دیگری روبرو می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز