با امید و انگیزه برای اردوها آماده می شویم

ایرانمنش: با صعود به پاراالمپیک کار بزرگی را انجام دادیم

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۹:۲۹
کد خبر: ۳۸۷۷۹۵
سرمربی والیبال نشسته بانوان گفت: روحیه بانوان ملی‌پوش پس از این مسابقات بسیار عالی است و با امید و انگیزه، برای حضور در اردوهای آتی آماده می‌شوند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مریم ایرانمنش، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان درخصوص شرایط و اردوهای این تیم صحبت کرد. وی در این باره گفت: پیش از این در رده دوازدهم جهان قرار داشتیم و با کسب عنوان پنجم مسابقات جام بین قاره‌ای، به رده پنجم جدول رنکینگ جهانی صعود کردیم. عملکرد بازیکنان در این مسابقات قابل قبول بود و ملی‌پوشان بازی خوبی به نمایش گذاشتند که این عملکرد خوب مورد تمجید دیگر تیم‌ها و همچنین سازمان جهانی پاراوالیبال قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: کسب سهمیه ایران در بخش بانوان برای اولین بار و نیز به کارگیری درست تکنیک‌های مختلف در بازی‌ها در مجموع توجه شرکت کنندگان را به عملکرد بانوان ایرانی در این مسابقات جلب کرد و باعث شد همگان بر پیشرفت روز افزون والیبال نشسته ملی‌پوشان کشورمان مهر تایید بزنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ادامه داد: در مرحله گروهی با تیم‌های دارای سهمیه پارالمپیک نظیر چین، آمریکا، برزیل، روآندا، اوکراین و کانادا هم گروه بودیم و توانستیم تیم‌های روآندا و کانادا را شکست دهیم؛ البته کانادا را در مرحله ضربدری مغلوب کردیم. تیم‌های چین و آمریکا قدرتمند هستند و حرف اول را در جهان می‌زنند و تیم برزیل نیز قابل شکست است و جا دارد روی آن بیشتر کار کنیم. تیم روسیه هم از گروه دیگر توانست به جمع تیم‌های دارای سهمیه پارالمپیک راه یابد و با این حساب، 8 تیم راه یافته به پارالمپیک تکمیل شد.

ایرانمنش افزود: روحیه بانوان ملی‌پوش پس از این مسابقات بسیار عالی است و با امید و انگیزه، برای حضور در اردوهای آتی آماده می‌شوند و اولین اردو پس از این مسابقات نیز اواخر فروردین ماه برگزار خواهد شد. تا زمان اعزام به بازی‌های پارالمپیک ریو هر ماه یک اردو خواهیم داشت و با حضور در مسابقات بین قاره‌ای و شناخت نقاط ضعف و قوت تیم، با انگیزه‌ای مضاعف برای حضوری شایسته در بازی‌های ریو آماده می‌شویم.

تیم ملی بانوان ایران در رقابت‌های جام بین قاره‌ای به عنوان پنجم این رقابت‌ها دست یافت و با نمایش عملکردی خوب، تحسین کمیته برگزاری و نیز سازمان پاراوالیبال را برانگیخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز