امیدوار به کسب نتایج خوب هستیم

مرادخانی: پاروزنان ایران استعداد خوبی در روئینگ ساحلی دارند

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۱۵:۰۹:۰۶
کد خبر: ۳۸۷۸۰۳
مرادخانی: پاروزنان ایران استعداد خوبی در روئینگ ساحلی دارند
مربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: رقابت های روئینگ بازیهای ساحلی مهرماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهناز مرادخانی مربی تیم ملی روئینگ بازیهای ساحلی بانوان پس از بازگشت از اردوی تمرینی این تیم در ویتنام گفت: با توجه به اینکه روئینگ برای اولین بار در بازیهای ساحلی 2016 ویتنام با هدف توسعه این رشته پرهیجان و جذاب شرکت خواهد داشت، مسئولین برگزاری یک اردوی تمرینی در نظر گرفتند که تیم ما با 5 ورزشکار در بخش بانوان و 5 ورزشکار در بخش آقایان در اردو شرکت کردیم.

مرادخانی ادامه داد: مربیگری تیم ملی بخش بانوان در این اردو بر عهده من بود و در بخش آقایان طاهر کبوتری هدایت بچه ها را برعهده داشت.

وی از حضور 7 کشور در این اردو خبر داد و اظهار داشت: تیم های ویتنام، اندونزی، کره جنوبی، هنگ کنگ، تایلند و بگلادش در این اردو حضور داشند و مدرسان این دوره نیز 2 برادر دوقلو از یونان که خود سابقه قهرمانی چندین سال جهان در روئینگ ساحلی را داشتند، بودند.

مرادخانی در خصوص نحوه انجام روئینگ ساحلی بیان کرد: این مسابقات شامل 4 مرحله است که با دو در ساحل آغاز می شود و بعد از سوار شدن قایق، پاروزنان 3 مانع که هر کدام 85 متر فاصله دارند را طی می کنندو بلافاصله پس از دورزدن مسیر مستقیم را بر می گردند و در پایان نیز مجددا در ساحل تا خط پایان می دوند.

وی با اشاره به انجام مسابقه در پایان این دوره ما بین کشورهای شرکت کننده تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران ما برای اولین بار در این رشته فعالیت کردند و با 8 روز تمرینی که داشتند توانستند 7 مدال شامل 2 طلا، 2نقره و 3 برنز دریافت کنند که نشان دهنده استعداد و پتانسیل خوب ورزشکاران ایران در این رشته است.

مرادخانی افزود: رقابت های روئینگ بازیهای ساحلی مهرماه سال جاری برگزار می شود و ما نیز اردوها را آغاز کردیم و تا زمان مسابقات تمرینات تخصصی را دنبال خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی نیز در مسابقات کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز