هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

لوشچان: هدفمان شکست ذوب آهن است/ از میزبانی خوب ایران تشکر می کنم

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۵۹:۱۹
کد خبر: ۳۸۸۱۲۲
لوشچان: هدفمان شکست ذوب آهن است/ از میزبانی خوب ایران تشکر می کنم
سرمربی تیم فوتبال بنیادکار گفت: به شکست ذوب آهن فکر می کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرگئی لوشچان می‌گوید برنامه‌ تیمش برای دیدار مقابل ذوب‌آهن تهاجمی است و تنها برای کسب پیروزی در این دیدار به میدان می‌روند.

سرگئی لوشچان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: از میزبانی ذوب آهن تشکر می‌کنم. بازی فردا از اهمیت فراوانی برخوردار است. با توجه به جایگاهمان در گروه باید در این بازی به پیروزی برسیم تا در دو بازی آینده امیدوار به صعود باشیم. البته برنامه‌مان برای بازی هجومی است و فقط برای پیروزی به میدان می رویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برنامه‌ای برای عبور از مدافعان باهوش ذوب آهن دارد، افزود: همان طور که اشاره کردم استراتژی ما تهاجمی خواهد بود چرا که کاری جز این نداریم. تمام تلاشمان را برای کسب امتیاز این بازی انجام خواهیم داد. ذوب آهن مدافعان خوبی دارند اما مهاجمان ما باهوش هستند و از هر روزنه‌ای برای گلزنی استفاده می‌کنیم.

در ادامه بازیکن این تیم افزود: تمام رده های سنی را در بنیادکار بودم. هدف ما خط دفاعی ذوب آهن است و می خواهیم به قبل خط دفاعی این تیم نفوذ کنیم. از ذوب آهن به دلیل میزبانی خوبی که انجام دادند تشکر می کنم. میزبانی آن ها یکی از بهترین میزبانی‌هایی بود که تا به حال دیده بودم. تمام تلاشمان را برای پیروزی می کنیم. انتظار ما کسب پیروزی است چرا که در بازی های قبل به پیروزی نرسیدیم.

سرمربی این تیم درباره تیم های که شانس صعود به مرحله بعد را دارند هم گفت: شاید النصر و ذوب شانس اصلی هستند اما این به معنای ناامیدی ما نیست. تلاش‌مان را برای صعود انجام می دهیم. اگر سه امتیاز را کسب کنیم، روند مسابقات تغییر می کند. در سال های قبل هم شانس صعود نداشتیم اما توانستیم صعود کنیم.

نظر شما