گرشاسبی در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان جنوبغرب تهران گفت:

سال ۹۵، سال تحول ورزش و جوانان تهران خواهد بود

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۲:۱۶:۳۲
کد خبر: ۳۸۸۱۳۰
سال ۹۵، سال تحول ورزش و جوانان تهران خواهد بود
مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم معارفه سرپرست حوزه جنوبغرب با اشاره به تلاش های انجام شده در سال 94 گفت: در سال جدید تحول در همه بخش های ورزش و جوانان باید صورت پذیرد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، در این مراسم گرشاسبی، اداره کل را به عنوان فرمانده ورزش و جوانان استان تهران دارای مشکلاتی دانست و افزود: این فرمانده که مغز اصلی هدایت همه حوزه ها، هیئت ها و ادارات ورزش و جوانان استان تهران است باید با‌آرامش و برنامه ریزی صحیح کار خود را انجام دهد که در گذشته مشکلات زیادی گریبانگیر این ستاد شده و باید برای رفع آن همه مدیران و پرسنل تلاش کنند.


وی از تلاش های مهران سرپرست تقدیر کرد و گفت: با توجه به برنامه های خوب این حوزه و توانمندی که در این مدت مورد ارزیابی قرار گرفت، بنا شد تا از حضور مدیران اثرگذار در بدنه ستاد استفاده شود و امیدوارم که با این تحولات، حوزه جنوبغرب با شتاب بیشتری اهداف اداره کل را دنبال نماید.


گرشاسبی تقویت حوزه های تهران را یکی از برنامه های اصلی اداره کل عنوان کرد و افزود: برای شهر تهران باید با نگرش علمی و برنامه محوری در جهت توسعه ورزش و امور جوانان آن قدم برداشت و از این رو اداره کل از هیچ گونه حمایتی دراین راستا، دریغ نخواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز