تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام

عالمیان: تا چهل سالگی پینگ پنگ بازی خواهم کرد/ به کسب دو سهمیه المپیک امیدواریم

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۹:۱۵
کد خبر: ۳۸۸۲۲۱
عالمیان: تا چهل سالگی پینگ پنگ بازی خواهم کرد/ به کسب دو سهمیه المپیک امیدواریم
ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: به امید خدا برای کسب سهمیه المپیک به هنگ کنگ اعزام می شویم و امیدواریم بتوانیم دو سهمیه را برای ایران کسب کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نوشاد عالمیان ملی پوش تنیس روی میز کشورمان درخصوص آمادگی خود برای حضور در مسابقات انتخاباتی المپیک، گفت: خوشبختانه اردویی که برای کسب سهمیه المپیک در هنگ کنگ برگزار شده نشان دهنده آمادگی و وضعیت خوب ورزشکاران تیم ملی است.

وی با اشاره به این که تیم ایران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است، ادامه داد: به امید خدا 21 فروردین ماه برای کسب سهمیه المپیک ریو2016 به هنگ کنگ اعزام می شویم و امیدواریم بتوانیم دو سهمیه را برای ایران کسب کنیم.

ورزشکار المپیکی تنیس روی میز درخصوص آمادگی خود گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و هدفم این است که در تمام مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنم.

این ملی پوش تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که تا چه زماتی ورزش حرفه ای را ادامه می دهد، گفت: با توجه به توانایی های خود فکر می کنم بتوانم تا 40 سالگی این ورزش را به صورت حرفه ای ادامه دهم.

عالمیان درباره شرایط تمرینی خود در آکادمی تنیس روی میز، اظهار داشت: تهران به دلیل ارتفاع از سطح دریا دارای آب و هوایی خشک است و به همین دلیل سرعت توپ پینگ پنگ بالا می رود اما مسابقات ما در هوایی شرجی برگزار می شود که بهتر است با توجه به این گونه از اقلیم ها تمرینات ما نیز در شرایطی مشابه برگزار شود.

ملی پوش تنیس روی میز درخصوص دغدغه های خود به عنوان ورزشکاری المپیکی، بیان داشت: مسئولین باید به ورزشکارانی که حرفه ای کار می کنند و تمام زندگی خود را برای ورزش تخصصی می گذارند نگاه ویژه ای داشته  باشند تا این ورزشکاران بتوانند به بهترین شکل و بدون دغدغه تمرین و تلاش کنند و در مسابقات بهترین نتیجه را بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز