نتایج دیدارهای دیگر را هم دنبال می‌کنیم

برانکو: مصدومیت طارمی جدی نیست/ سخت‌ ترین بازی فصل خود را در انزلی داریم

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۵:۰۷
کد خبر: ۳۸۸۲۴۵
برانکو: مصدومیت طارمی جدی نیست/ سخت‌ ترین بازی فصل خود را در انزلی داریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ملوانی‌ها تیم خوبی نشان دادند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت دیدار پرسپولیس با ملوان گفت: سخت‌ترین بازی فصل خود را در انزلی و در غیاب امید عالیشاه داریم.

برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز سرخپوشان در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت امید عالیشاه گفت: او از ناحیه عضله پا دچار کشیدگی سختی شده و بعید می‌دانم که به بازی با ملوان برسد.

وی در رابطه با کم شدن اختلاف پرسپولیس با صدر جدول افزود: ما نتایج بازی‌های دیگر را دنبال می‌کنیم، اما کاری نداریم چه تیمی چه نتیجه‌ای می گیرد. ما دنبال کسب پیروزی و بُرد هستیم.

ایوانکوویچ در ادامه در رابطه با آخرین وضعیت مهدی طارمی گفت: ضربه‌ای به عضله دوقلوی این بازیکن خورده و مصدومیتش جدی نیست.

سرمربی پرسپولیس در ادامه با اشاره به حساسیت دیدار سرخپوشان برابر ملوان اظهار کرد: این بازی می‌تواند سخت‌ترین مسابقه فصل محسوب شود، زیرا هم در دیدار دور رفت و هم در بازی که در جام حذفی برابر این تیم بازی کردیم، ملوانی‌ها تیم خوبی نشان دادند. این بازی برای ما مسابقه بسیار سختی محسوب می‌شود به ویژه اینکه این مسابقه قرار است در انزلی برگزار شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امید عالیشاه می‌تواند در دربی پرسپولیس را همراهی کند یا خیر، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم عالیشاه به بازی با ملوان برسد، اما باید بررسی کنیم تا ببینیم که او می‌تواند در دربی ما را همراهی کند یا خیر.

ایوانکوویچ در رابطه با غیبت سوشا مکانی و علی علیپور در بازی برابر ملوان تصریح کرد: به هر حال این بازیکنان غایب هستند و ما لوبانوف و علی محسن‌زاده را در پست دروازه‌بانی در اختیار داریم.

سرمربی پرسپولیس در پایان در رابطه برنامه روز جمعه سرخپوشان گفت: ما روز جمعه یک جلسه تمرینی را در برنامه داریم و سپس پس از صرف ناهار به سمت انزلی حرکت می‌کنیم.

نظر شما