رسول کربکندی در گفتگو با برنا:

سپاهان با استیماچ به جایی نخواهد رسید/ تراکتور و ذوب آهن شانس مسلم صعود هستند

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۴:۰۶
کد خبر: ۳۸۸۲۵۵
سپاهان با استیماچ به جایی نخواهد رسید/ تراکتور و ذوب آهن شانس مسلم صعود هستند
سرمربی سابق ذوب آهن گفت: بردی که ذوب آهن در مرحله قبل در قطر به دست آورد نشان داد که این تیم پتانسیل خوبی برای صعود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رسول کربکندی، سرمربی سابق ذوب آهن درخصوص شرایط سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

کربکندی در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به بازی حساس دو تیم سپاهان و لوکوموتیو در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر بخواهیم نگاه کلی به سپاهان داشته باشیم باید بگویم که این تیم شرایط خوبی در این فصل ندارد و با توجه به اینکه از بازیکنان و امکانات خوبی بهره می برد ولی نتوانسته بازی های خوب خودش در سالهای گذشته را تکرار کند.

وی در ادامه افزود: متأسفانه بازی های ضعیفی که در این فصل در لیگ برتر انجام داده باعث شده است که در لیگ قهرمانان آسیا نیز نتواند نمایش خوبی از خود نشان دهد. سپاهان از نظر انگیزه و شادابی دچار مشکل شده است. همدلی و هماهنگی که سال های گذشته در این تیم می دیدیم نبودش در این فصل در این تیم مشهود است.

سرمربی سابق تیم ذوب آهن ادامه داد: یکی از اقداماتی که مسئولین این باشگاه باید انجام دهند این است که سرو سامانی به اوضاع کادر فنی و بازیکنان تیم باید بدهند. چون به طور قطع سپاهان نمی تواند با این مربی به جایی برسد. این فصل را که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان سپاهان از دست داده است دیگر نباید فصل بعد را هم از دست بدهد.

وی همچنین در ادامه به شرایط تیم ذوب آهن در جدول لیگ قهرمانان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در نقطه عکس سپاهان، ذوب آهن شرایط بسیار ایده آلی را امسال در لیگ برتر داشت و نتایج بسیار درخشانی گرفت. به نظر من ذوب آهن یکی از شانس های اصلی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا است چون نظم و اتحاد خوبی در این تیم به چشم می خورد.

کربکندی بیان داشت: بازی که در قطر انجام داد و بردی که در یک کشور عربی به دست آورد این را نشان می دهد که این تیم از پتانسیل و انگیزه کافی برای دیدارهای خودش بهره می برد. یکی از نقاط ضعفی که می توان از تیم ذوب آهن نام برد این است که در مواجه با تیم هایی که از نیروهایی زیادی برای دفاع استفاده می کنند با مشکل برخورد می کند و نمی تواند راه زیادی برای گشودن دروازه حریف پیدا کند.

سرمربی با سابقه کشورمان به تغییرات تیم تراکتورسازی و نتایج خوبی که این تیم در هفته های اخیر نیز به دست آمده اشاره کرد و افزود: تراکتور در هفته های اخیر نشان داده است که از شرایط بسیار خوبی بهره می برد و از زمانی که آقای قلعه نویی به این تیم اضافه شد تحول بسیار زیادی در تیم ایجاد کرد.

کربکندی اضافه کرد: تیم تراکتور هم در رقابت های داخلی و هم در رقابت های آسیایی نتایج بسیار خوبی در این هفته ها گرفته است و قطعا نتایج خوبش در لیگ ایران باعث می شود که بازیکنان این تیم با روحیه ای مضاعف در بازی های آسیایی بازی کنند. باختی هم که این تیم برابر پاختاکور به دست آورد به نظرم نمی تواند از شایستگی های این تیم بکاهد. هرچند که فرصت های زیاد گلزنی را نیز در آن دیدار از دست داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی شانس مسلم صعود به گروه بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارند و امیدوارم که در مراحل بعدی نیز نتایج خوبی را به دست بیاورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز