بازی با چاشنی نگرانی؛

کار دشوار پرسپولیس و برانکو در کنار مرداب!

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۳:۲۴
کد خبر: ۳۸۸۳۷۶
کار دشوار پرسپولیس و برانکو در کنار مرداب!
پرسپولیس در حالی برای بازی حساس دربی در هفته بیست و ششم آماده می شود که قبل از آن باید در بندرانزلی به مصاف تیم ملوان برود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،تیم پرسپولیس این فصل بعد از مشکلات زیاد و جایگاه نامناسب در اوایل لیگ برتر با هوشیاری و تدابیر برانکو و همت بازیکنان، به رغم محرومیت ها و شرایطی که برای تیم به وجود آمد، توانست به موقعیت خوبی در جدول رده بندی دست پیدا کند و اکنون با صدر جدول تنها 2 امتیاز فاصله دارد.

سرخپوشان حالا و در آستانه بازی حساس مقابل ملوان با مشکلاتی دست به گریبان هستند و وجود شش بازیکن دو اخطاره در این تیم باعث می شود تا در این بازی با احتیاط بیشتری به میدان بروند.

بازی با ملوان از حساسیت بالایی برخوردار است، ملوانی که سعی می کند با به  دست آوردن امتیاز این بازی از انتهای جدول فاصله بگیرد و در طرف مقابل پرسپولیسی که برای رسیدن به قهرمانی، به 3 امتیاز این دیدار نیاز مبرمی دارد.

مهدی طارمی، بابک حاتمی، محمد انصاری، جری بنگستون، محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا، شش بازیکن دو اخطاره پرسپولیس هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی با ملوان، از بازی حساس دربی محروم خواهند شد.

با توجه به اینکه مهدی طارمی، آقای گل لیگ برتر، در آستانه محرومیت قرار دارد باید دید برانکو از او برای این بازی استفاده خواهد کرد یا ترجیح می دهد این بازیکن بوشهری را نیمکت نشین کرده و جری بنگستون را در ترکیب تیمش قرار دهد؟ که البته این مهاجم هندوراسی نیز مانند طارمی در آستانه محرومیت است. این در حالی است که پرسپولیسی ها علی علیپور را هم در بازی با ملوان در اختیار ندارند.

همچنین با دو اخطاره بودن محسن مسلمان امکان دارد احمد نوراللهی در بازی انزلی جایگزین این مهره شود تا ریسک از دست دادن این هافبک ریزنقش در دربی کمتر شود.

کمال کامیابی نیا نیز وضعیتی مشابه با مسلمان دارد و ممکن است برانکو او را در ترکیب اصلی جا ندهد و از مهرداد کفشگری در پست او استفاده کند.

محمد انصاری که اخیرا در ترکیب پرسپولیس به مهره ای کلیدی بدل شده و حتی توسط کی روش در فهرست نفرات تیم ملی قرار گرفته نیز در آستانه محرومیت از دربی است و باید با احتیاط بازی کند زیرا ممکن است برانکو ریسک نکرده و او را دوباره به حیدریه یا بابک حاتمی ترجیح دهد با علم بر اینکه حاتمی نیز دو اخطاره بوده و او هم مانند 5 نفر یاد شده قبلی ممکن است دربی را از دست بدهد.

نگرانی های پرسپولیس به اینجا ختم نمی شود زیرا عالیشاه هم مصدوم بوده و به بازی با ملوان نخواهد رسید.

با این تفاسیر باید گفت بازی با ملوان بازی بسیار سختی برای پرسپولیس خواهد بود و قطعا پروفسور برای این بازی باید هوشمندانه تر از قبل عمل کند زیرا بعد از آن دربی را در پیش دارد که این بازی می تواند تا  حدود زیادی تکلیف قهرمان را روشن سازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز