نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در دیدار با وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد:

ورزشکاران ایران باید از نظر خوبی اخلاق حرفه‌ای و رفتار اجتماعی نسبت به ورزشکاران کشورهای دیگر متفاوت باشند

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۱:۰۸:۴۶
کد خبر: ۳۸۸۴۶۶
ورزشکاران ایران باید از نظر خوبی اخلاق حرفه‌ای و رفتار اجتماعی نسبت به ورزشکاران کشورهای دیگر متفاوت باشند
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: رسیدگی به مسائل فرهنگی و تربیتی جوانان، مستلزم عزمی ملی و همبستگی مستمر است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آیت الله  محمدرضا ناصری در جریان دیدار با وزیر ورزش و جوانان که با حضور معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر و سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد و جمعی از مسئولین برگزار شد، ضمن تبریک عید نوروز، با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است، اظهار کرد: رسیدگی به مسائل جوانان، به عزمی ملی و همبستگی مستمر نیاز دارد.

امام جمعه یزد ورزش را مسئله ای جهانی، با برنامه ریزی بین المللی دانست و بیان کرد: تمام نهادها و دستگاه های کشور به نحوی در راستای رسیدگی و برطرف کردن مشکلات جوانان در جامعه اسلامی مسئول هستند.

وی با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی ویژه جوانان نسل امروز، گفت: برنامه ریزی برای ورزش و مسائل فرهنگی آموزشی جوانان مستلزم تدوین دستورالعمل کلی و جامع است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد نوع رسالت وزارت ورزش را حساس و حائز اهمیت عنوان کرد و ادامه داد: راه اندازی معاونت ویژه رسیدگی به امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان ضروری است.

ناصری با اشاره به ضرورت توجه به مسائل اخلاقی، دینی و اعتقادی جوانان در جامعه اسلامی افزود: ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران باید از نظر خوبی اخلاق حرفه ای و رفتار اجتماعی نسبت به ورزشکاران کشورهای دیگر متفاوت باشند.

امام جمعه یزد حضور پرشور و میلیونی جوانان در مسابقات ورزشی مختلف را فرصت مناسبی برای تبیین اهداف و ارزش های فرهنگی انقلاب اسلامی بین جوانان دانست  و بیان کرد: توجه به آراستگی ورزشکاران به عنوان الگوهای ورزشی و رفتاری جوانان از دیگر موارد حائز اهمیت در تدوین برنامه های فرهنگی وزارت ورزش و جوانان است.

وی راه‌اندازی برنامه‌های فرهنگی مختلف، قبل و بعد از مسابقات ورزشی را از جمله راهکارهای موثر در راستای آموزش جوانان عنوان کرد و ادامه داد: ساماندهی افکار عمومی و کم کردن اضطراب های اخلاقی و رفتاری جوانان ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ضرورت توجه به مسائل اشتغال، ازدواج و اوقات فراغت جوانان، بیان کرد: وزرات ورزش و جوانان به دلیل نوع رسالت و جامعه هدف، ساماندهی دو حوزه بزرگ ورزش و جوانان را به عهده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز