مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین:

رقابت های برون مرزی سال ۹۴ محک خوبی برای تیم ملی بود

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۹:۵۸
کد خبر: ۳۸۸۴۸۲
رقابت های برون مرزی سال ۹۴ محک خوبی برای تیم ملی بود
غلامرضا آسترکی گفت: در مسابقات مجارستان نیز عملکرد خوبی داشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا آسترکی ضمن ابراز خرسندی از روند تمرینات و مسابقات برون مرزی سال 94 گفت: اولین رویداد برون مرزی سال گذشته مسابقات قزاقستان بود که از این رقابت ها موفق به کسب سهمیه شدیم. رقابت های امارات نیز برای تیم ما با ارتقا رنکینگ جهانی همراه بود و در مسابقات مجارستان نیز عملکرد خوبی داشتیم.

آسترکی افزود: در خصوص تمرینات هم باید گفت که از ابتدا کلیه ی مراحل بر اساس اهداف مشخصی برنامه ریزی شده اند و دقیقا می دانیم که در هر مرحله ورزشکاران قرار هست به چه شرایطی برسند و چه رکوردهایی را ثبت کنند. به همین خاطر تمرینات نیز بر اساس همان اهداف طراحی می شوند.

مربی تیم ملی خاطرنشان کرد: البته همیشه شرایط بر وفق مراد نیست و گاهی ممکن است ورزشکاران بر خاطر شرایط جسمی و مواردی دیگر نتوانند به وضعیت مطلوب در تمرینات دست پیدا کنند که در این موقعیت نیز با تلاش کادر فنی سعی می کنیم ورزشکار را در نقطه ی مورد نظر تثبیت کنیم.

وی در ادامه افزود: مسابقاتی که سال گذشته در آنها حضور داشتیم محک خوبی بود و به ما کمک کرد که بتوانیم رقبا را شناسایی کنیم و ببینیم که در ریو قرار هست با چه کشورهایی روبرو شویم. در این مسابقات شاهد حضور افراد جدیدی بودیم که در سالهای گذشته اسمی از آنها نبود و این مساله نشانگر سرمایه گذاری و تلاش سایر کشورها در این رشته است و فاصله ها هر روز کمتر و رقابت ها دشوارتر می شود.

آسترکی در پایان گفت: سیزدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی از 15 فروردین ماه آغاز شده و تا 27 همین ماه در جریان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز