مربی واقع گرایی هستم

ویتوریا: می توانیم بایرن مونیخ را حذف کنیم/ بنفیکا ناامید نمی شود

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۰:۲۱:۱۸
کد خبر: ۳۸۸۸۴۰
ویتوریا: می توانیم بایرن مونیخ را حذف کنیم/  بنفیکا ناامید نمی شود
سرمربی تیم فوتبال بنفیکا گفت: تا پایان خواهیم جنگید و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی بنفیکا با وجود شکست برابر بایرن مونیخ در دیدار رفت تاکید کرد تیمش توان شکست دادن حریف و صعود به نیمه نهایی را دارد.

هرچند بنفیکا در دیدار برابر بایرن مونیخ در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل تن به شکست داد اما با توجه به نتیجه بدست آمده می تواند در دیدار برگشت جبران کند و یکی از شگفتی های بزرگ لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزند.

رویی ویتوریا در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی رفت به پایان رسیده است و اکنون باید به بازی برگشت فکر کنیم. هفته آینده در پرتغال از بایرن مونیخ پذیرایی خواهیم کرد. بنفیکا ناامید نمی شود و برای رسیدن به دور بعد، نهایت تلاش خود را به کار می گیرد. تا پایان خواهیم جنگید و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

او ادامه داد: کسی که دیدار بنفیکا برابر بایرن مونیخ را دید، ایمان می آورد که تیم ما می تواند با شکست بایرن به دور بعد راه پیدا کند. مربی واقع گرایی هستم. به خوبی می دانم بایرن تیمی قوی تر است ولی ما هم بازیکنان خوبی در اختیار داریم و این شانس را داریم که با پیروزی در دیدار برگشت به دور بعد راه پیدا کنیم.

سرمربی بنفیکا به عملکرد داوری در دیدار برابر بایرن هم اعتراض دارد و گفت: داور عملکرد خوبی در این دیدار نداشت. بر این باور هستم که او یک پنالتی آشکار برای ما نگرفت.

ویتوریا در پایان گفت: قبول دارم بایرن مونیخ بازی بهتری را به نمایش گذاشت. آنها کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند و این چیزی نیست که من را نگران و ناراحت کند. نشان دادیم که تیمی بسیار جنگنده و پر تلاش هستیم و می توانیم شرایط را برای هر حریفی سخت کنیم. اکنون دیگر باید به دیدار برگشت فکر کنیم. باید خود را به خوبی آماده این دیدار کرد. بر این باور هستم که توان شکست دادن بایرن و صعود کردن به نیمه نهایی را داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز