مرور تاکتیک های بازی با ملوان در تمرین ۱۰۵ دقیقه ای سرخپوشان

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۵:۵۴
کد خبر: ۳۸۸۹۵۴
مرور تاکتیک های بازی با ملوان در تمرین ۱۰۵ دقیقه ای سرخپوشان
پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از ساعت یازده امروز پس از صحبت‌ های برانکو ایوانکوویچ آغاز کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از یک روز استراحت، سرخپوشان از امروز چهارشنبه تمرینات خود را آغاز کردند. بازیکنان پس از صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ به گرم کردن زیر نظر مارکو استیلینوویچ پرداختند. دروازه‌بان‌ها نیز تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام دادند. در این زمان برانکو و محمود خوردبین در خصوص برنامه‌های تیم، با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

پس از این مرحله، کار سبک با توپ آغاز شد. حمل توپ، کنترل آن و حرکات تکنیکی این بخش از کار تیم را تشکیل می‌داد.

پس از آن، تمرینات تاکتیکی در گروه‌های چند نفری آغاز شد که در جریان آن، پاس دادن، حرکت پا به توپ، تغییر جا، جابجایی منطقه بازی، انتقال توپ در فضای کوچک و تحت فشار در دستور کار بود. در این بخش از تمرین در واقع روی پاسکاری‌های متوالی و کوتاه که در این فصل به شیوه‌ای از سوی پرسپولیس بدل شده و مورد توجه هواداران و کارشناسان قرار گرفته است، توجه شد.

در تمرین امروز، رضا خالقی‌فر غایب بود و امید عالیشاه به دویدن دور زمین پرداخت.

تمرین سرخپوشان با چهار دروازه کوچک در یک چهارم زمین ادامه پیدا کرد که یک بازی تحت فشار در فضای کم با نفرات زیاد برای حفظ توپ و توپ‌گیری در جریان آن مرور شد.

در مرحله بعد، توپ‌ها کنار رفت و مربی بدنساز بار دیگر بازیکنان را در اختیار گرفت. در این مرحله تمرینات سرعتی و گذر از بین موانع در دستور کار بود. پس از آن، برنامه تاکتیکی با تمرکز روی شوتزنی و حرکت از کناره‌ها در دستور کار بود. در این بخش ضمن کار روی گلزنی، با استفاده از توپ‌های بلند و همچنین ارسال‌های تیز، از نظر دفاع روی قابلیت ملوان در گلزنی کار شد.

پس از این مرحله، تمرینات تاکتیکی برای حمله به دروازه روی فرارها و ضد حملات توسط برانکو در برنامه قرار گرفت. در پایان هم بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و روی انتقال توپ از دفاع به حمله کار کردند.

گفتنی است، تمرین سرخپوشان در ساعت 12:40 به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز