بعد از تقاضای آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم؛

فدراسیون کشتی با درخواست محمدی مخالفت کرد

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۴:۴۷:۱۶
کد خبر: ۳۸۹۰۲۶
فدراسیون کشتی با درخواست محمدی مخالفت کرد
فدراسیون کشتی با درخواست آزادکار وزن 65 کیلوگرم مبنی بر تعویق زمان مسابقات انتخابی خودش مخالفت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سید احمد محمدی، آزادکار وزن 65 کیلوگرم و دارنده مدالهای نقره و برنز جهان در نامه ای به مدیر تیم های ملی خواستار تعویق زمان مسابقات انتخابی خود در روز 27 فروردین ماه شده بود، که علیرضا رضایی با این درخواست مخالفت کرد.

متن نامه سید احمد محمدی و پاسخ علیرضا رضایی به شرح زیر است:

احتراما، اینجانب سید احمد محمدی کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد که همیشه و در همه حال بعنوان سرباز در خدمت اهداف فدراسیون کشتی و کادر فنی بوده ام و شما اساتید بزرگ نیز به آن اشراف دارید، متأسفانه بعد از مسابقات بین المللی فرانسه در تاریخ 17 بهمن در حین تمرین اردویی دچار آسیب دیدگی (پارگی رباط) زانو گردیدم که کادر فنی محترم نیز ناظر آن بوده اند و مدارک آسیب دیدگی ام به پیوست می باشد. لذا اینجانب تا تاریخ 6 فروردین به درمان و مداوای پای آسیب دیده ام پرداخته ام و با نظر کادر فنی در تمرینات حضور یافته و با توجه به زمان کم باقی مانده به مسابقات آتی (انتخابی تیم ملی) و عدم دارا بودن شرایط مسابقه خواهشمندم با توجه به سوابق اینجانب که همیشه تحت امر کادر فنی و اهداف بزرگ فدراسیون کشتی و شخص محترم جناب آقای رسول خادم بوده ام و همانند یک سرباز در خدمت کادر فنی و فدراسیون می باشم، در صورت صلاحدید ترتیبی اتخاذ فرمایید تا زمانی به این جانب داده شود تا با شرایط بهتر و آمادگی بیشتر در مسابقات حضور یابم. با توجه به آسیب دیدگی که داشته ام و تمرین کشتی را به تازگی آغاز نموده ام خواهشمندم با دید مساعد و محبت به درخواست بنده حقیر نگاه گردد.

شاگر کوچک شما و کشتی کشور – سید احمد محمدی

پاسخ علیرضا رضایی مدیر تیم های ملی به درخواست محمدی نیز به شرح زیر است:

جناب آقای سید احمد محمدی

با سلام،

موضوع درخواست جنابعالی مبنی بر عدم حضور در رقابت های انتخابی به دلیل پارگی رباط زانو که مقرر است در مورخ 27 فروردین برگزار شود، توسط اینجانب و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به اینکه کادر فنی از ابتدای آسیب دیدگی شما در اردوهای تیم ملی در تمامی دوره های استراحت، توانبخشی و آمادگی جسمانی نظارت دقیق و کامل بر روند فعالیت هایتان داشته اند و به لحاظ اینکه اینگونه آسیب دیدگی ها در میان کشتی گیران حرفه ای، آسیب های متعارف حتی در رقابت های بزرگ المپیک و جهانی هم می باشد و با عنایت به زمان اندک باقی مانده برای انجام دوره های تمرینی آماده سازی تا المپیک، بدینوسیله تقاضای شما مورد موافقت کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و اینجانب بعنوان مدیر تیم های ملی واقع نگردید. امیدوار هستیم حضور جدی آن کشتی گیر شایسته را در رقابت های انتخابی تیم ملی شاهد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز