رقابت های پیش رو سخت و نفس گیر است

خجسته: شرایط برای رسیدن جودو به اوج فراهم شده است

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۶:۵۵
کد خبر: ۳۸۹۲۹۵
خجسته: شرایط برای رسیدن جودو به اوج فراهم شده است
جودوکار تیم ملی ایران گفت: قول مدال نمی دهم اما ذره ایی از تلاش کوتاهی نمی کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا خجسته، جودوکار تیم ملی ایران درباره وضعیت خودش در تیم صحبت کرد. وی افزود: تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم که منجر به آمادگی روحی و روانی تیم ملی شده و انگیزه خوبی برای موفقیت در رقابتهای قهرمانی آسیا در نزد همه جودوکاران بوجود آورده است.

وی ادامه داد: جودو در چند سال اخیر در زمینه کسب مدال در رقابتهای مختلف ضعیف عمل کرده، به همین دلیل چالشهایی برای این رشته بوجود آمده، اما به نظرم تغییرات مثبتی که در جودو بوجود آمده، شرایط را برای بازگشت به روزهای اوج فراهم ساخته است.

این جودوکار که با 19 سال سن یکی از جوانترین نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می شود خاطرنشان ساخت: توجه و اعتماد به جوانان در هر رشته ایی جواب داده و مطمئنم این اقدام فدراسیون در نهایت به سود جودوی ایران خواهد بود که شایسته است از این اعتماد تقدیر کنم و این نوید را بدهم که تمام تلاشم را بکار ببندم تا بتوانم سربلند باشم.

خجسته که در رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا 2014 در هنگ کنگ موفق به مقام سوم و مدال برنز شد در ادامه گفت: رقابتهایی که پیش رو داریم واقعا سخت و نفسگیر خواهد بود چرا که مطمئنم حریفان قدری دارم و با توجه به شناخت نسبی پیش بینی می کنم یکی از با کیفیت ترین رقابتهای قهرمانی آسیا باشد به هر حال  در سال المپیک هم قرار داریم و همه تیم های مدعی آسیا با تمام توان می آیند اما باز هم به دوستداران جودو می گویم که مطمئن باشند من با تمام توان مبارزه می کنم قول مدال نمی دهم اما ذره ایی از تلاش کوتاهی نمی کنم.

وی گفت: امیدوارم بتوانم در مسیر موفقیت به جودو ادامه دهم تا بتوانم با توجه به اینکه هنوز در رده سنی جوانان قرار دارم برای کشورم افتخار آفرین باشم.

نظر شما