بازی با تیمی که در آستانه سقوط قرار دارد سخت است

کمالوند: برای کسب سهمیه گام هایمان را برداشته ایم

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۱:۴۵
کد خبر: ۳۸۹۳۵۲
کمالوند: برای کسب سهمیه گام هایمان را برداشته ایم
سرمربی گسترش فولاد گفت: خوشبختانه بازیکنان ما با تجربه هستند و طی تمرینات و جلسات آنالیز موارد لازم را یادآوری کرده ایم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم راه آهن و گسترش به مصاف هم خواهند رفت. فراز کمالوند، سرمربی گسترش در نشست خبری پیش بازی مقابل راه آهن یزدان از سری رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر- دیدار فردا را دشوار قلمداد کرد.

کمالوند در ابتدای اظهاراتش با تبریک پیروزی ارزشمند تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا به جامعه فوتبال تبریز، اظهار داشت: خوشحالم که سال جدید با موفقیت های تیم های استان شروع شده و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

وی درخصوص دیدار فردا مقابل راه آهن یزدان، با بیان اینکه بازی برابر تیم هایی که خطر سقوط را احساس می کنند، همیشه دشوار است، گفت: زیرا که این تیم های چیزی برای از دست دادن ندارند و به بازی انتحاری روی می آورند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با اشاره به موفقیت های این تیم در فصل جاری لیگ برتر، ابراز داشت: کار تیم ما سخت شده است. به قول مثل قدیمی رسیدن به موفقیت سخت است و حفظ کردن آن سخت.

کمالوند در ادامه افزود: خوشبختانه بازیکنان ما با تجربه هستند و طی تمرینات و جلسات آنالیز موارد لازم را یادآوری کرده ایم.

وی با اشاره به تایید فوتبال تاکتیکی گسترش فولاد از طرف کارشناسان و هواداران، از امیدواری شاگردانش به کسب حداکثر امتیازات در دیدار های باقی مانده لیگ برتر خبر داد و اضافه کرد: برای کسب سهمیه آسیا از امسال، گام هایمان را برداشته ایم و انشالله با حمایت هوداران، افتخار کسب دو سهمیه آسیایی در سال آینده را برای استان به ارمغان می آوریم.

فراز کمالوند، با تاکید بر انگیزه بالای بازیکنان گسترش فولاد برای موفقیت در فصل جاری لیگ برتر، عنوان داشت: با تمامی قوا برای رسیدن به رتبه های بالای جدول می جنگیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با گرامیداشت سالگرد درگذشت سیروس قایقران، خاطرنشان کرد: افتخار می کنم که با مرحوم قایقران، زمانی که در تیم کشاورز تهران حضور داشتند از نزدیک در ارتباط بودیم و بخوبی با جنبه های وارسته شخصیت ایشان آشنا هستم و برای این عزیز تمامی درگذشتگان ورزش کشور و بخصوص تبریز و آذربایجان شرقی، از درگاه خداوند متعال طلب آمرزش و رحمت دارم.

لازم به یادآوری ست، دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و راه آهن یزدان ، فردا جمعه 20 فروردین از ساعت 17 در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز