آنالیز خوبی از تیم حریف انجام داده ایم

بختیاری زاده: امیدوارم استقلال خوزستان قهرمان لیگ شود

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۸:۵۴
کد خبر: ۳۸۹۳۵۴
بختیاری زاده: امیدوارم استقلال خوزستان قهرمان لیگ شود
سرمربی استقلال اهواز گفت: استقلال خوزستان فردا بازی بسیار سختی مقابل ما دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم استقلال خوزستان و استقلال اهواز به مصاف هم خواهند رفت. سیاوش بختیاری‌زاده، سرمربی استقلال اهواز در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان در ابتدا با تسلیت به مناسبت درگذشت محمود بقال‌زاده، پیشکسوت فوتبال خوزستان اظهار کرد: متاسفانه یکی از ستون‌های فوتبال استان را از دست دادیم. نسبت به مسئولان استان گله‌مند هستم و باید بگویم ما اهالی جامعه فوتبال در زمان بازیگری جز رنج و سختی برای خانواده‌هایمان چیزی نداریم و زمانی هم که از این دنیا می‌رویم، باز هم جز سختی برای خانواده‌هایمان چیزی نخواهیم داشت. می‌خواهم بگویم چرا نباید یک قطعه به نام قطعه نام‌آوران برای پیشکسوتان‌مان داشته باشیم که بعد از فوت در این محل به خاک سپرده شوند. اینکه وقتی با اعضای شورای شهر اهواز و نمایندگان خوزستان تماس می‌گیریم، گوشی‌هایشان خاموش است و جواب کسی را نمی‌دهند و جای تاسف دارد.

وی افزود: جای تاسف دارد که زمان انتخابات از در و دیوار استادیوم کاندید وارد آن می‌شود ولی در روزهای سخت گوشی‌هایشان خاموش است. چطور باید به آن‌ها اعتماد کنیم و چرا نباید کسی به فکر جامعه فوتبال خوزستان باشد؟ این اصلا درست نیست. حرف اول را در کشور می‌زنیم ولی بعد چنین مشکلاتی را داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در ادامه و در خصوص بازی فردا خاطرنشان کرد: به عنوان یک خوزستانی که به بسیار به فوتبال آن عشق و عرق دارم بسیار خوشحال هستم که امروز پرچم فوتبال خوزستان را توسط تیم استقلال خوزستان بالا می‌بینم و از صمیم قلب آرزویم این است که این تیم امسال قهرمان لیگ شود و امیدوارم استقلال خوزستان مانند شاهین و فولاد قهرمان لیگ برتر ایران شود و به عنوان نماینده ایران در آسیا حضور پیدا کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اما از نظر رقابتی، استقلال خوزستان باید بداند اگر می‌خواهد کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد، باید از استقلال اهواز بگذرد. این تیم را بسیار خوب آنالیز کردم و اگر تیم‌های دیگر را به صورت دیگری آنالیز کردم باید بگویم استقلال خوزستان و کادر فنی آن را سال‌هاست که آنالیز می‌کنم.

بختیاری‌زاده بیان کرد:‌ درست است که این تیم سال گذشته تا پای سقوط هم پیش رفت ولی امسال با تغییرات بسیار و جذب نیروهای جوان و بومی، آبروداری می‌کند و باید بگویم این تیم لحظه به لحظه زیر تیغ آنالیز من بوده است و استقلال اگر می‌داند که ما از بازی با پدیده با یک تن خسته به بازی فردا می‌آییم پس آن‌ها هم مقابل استقلال تهران تمام توان خود را گذاشتند. آن‌ها با استرس اینکه قهرمانی را از دست ندهند مقابل ما حاضر می‌شوند ولی من و تیمم این استرس را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز خاطرنشان کرد: بازیکنان من باانگیزه هستند و تماشاگران هم فردا به استادیوم می‌آیند و با تمام احترامی که برای حریف قائل هستم باید بگویم استقلال خوزستان فردا بازی بسیار سختی مقابل ما دارد و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم.

بختیاری‌زاده گفت: استقلال خوزستان موقع خیلی بدی به ما خورد و مطمئن باشید بعد از بازی فردا، از دیدارهای بعد این تیم من جزو اولین تماشاگرانی هستم که استقلال خوزستان را برای قهرمانی تشویق می‌کنم. به هر حال فردا استقلال خوزستان یک حریف قدر به نام استقلال اهواز در پیش دارد و گذشتن از ما خیلی سخت است.

وی درخصوص غایبان تیمش در دیدار فردا عنوان کرد:‌ نمی‌دانم از خوشبختی من است یا از بدشانسی عبدالله که برای دیدار فردا هیچ بازیکن مصدوم، محروم و اعتصابی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که این طور مطرح می‌شود که فردا ممکن است استقلال اهواز به استقلال خوزستان امتیاز بدهد، خاطرنشان کرد: استقلال اهواز 4 گل، 5 گل و 2 گل خورده است و کلکسیونی از گل‌های خورده را داریم و بازی فردا هم سه امتیاز است و ما می‌دانیم که مقابل یک حریف منسجم و خوب بازی می‌کنیم و مطلقا می‌گویم حریف خیلی بهتر از ما است اما هر کسی این بحث‌های حاشیه‌ای را درست می‌کند و بیان کرده است فردا به ورزشگاه بیاید تا ببیند سیاوش و ویسی چگونه از شرافت فوتبال خوزستان دفاع می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز