لیگ اروپا؛

تساوی یاران یوگی مقابل تیم سابق/ سویا، شاختار و ویارئال پیروز شدند

۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۰۸:۴۷:۴۴
کد خبر: ۳۸۹۳۸۷
تساوی یاران یوگی مقابل تیم سابق/ سویا، شاختار و ویارئال پیروز شدند
دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ فوتبال اروپا برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ فوتبال اروپا با تساوی تیم لیورپول در زمین دورتموند و برتری ارزشمند سویا و شاختار در خانه حریفان همراه شد.
 
 دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ فوتبال اروپا از ساعت ۲۳:۳۵ چهارشنبه با برگزاری چهار دیدار همزمان انجام گرفت که در مهمترین دیدار تیم دورتموند در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان لیورپول بود که این دیدار مهیج با تساوی یک بر یک پایان یافت.
 
جدال دورتموند و لیورپول بخاطر حضور یورگن کلوپ سرمربی پیشین دورتموندی ها روی نیمکت لیورپول از جذابیت بالایی برخوردار شد. در نیمه نخست این بازی مهیج تیم لیورپول با تک گل دقیقه ۳۶ اوریگی از میزبان خود پیشی گرفت. مشت گره کرده کلوپ بعد از این گل دیدن داشت.
 
در نیمه دوم تیم دورتموند کار را تهاجمی شروع کرد و خیلی زود در دقیقه ۴۸ توسط متس هوملز به گل تساوی دست یافت. در ادامه هر دو تیم حملاتی را طراحی کردند که تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و این بازی زیبا با تساوی یک بر یک پایان یافت تا لیورپول از این شانس برخوردار باشد با یک تساوی بدون گل در زمین خودی هم به نیمه نهایی راه یابد.
 
اتلتیک بیلبائو در زمین خود جدالی تمام اسپانیایی را با سویا برگزار کرد که جدال این دو تیم با برتری ۲ بر یک سویا پایان یافت. ابتدا آریتز آدوریتز مهاجم بیلبائو در دقیقه ۴۸ موفق به گلزنی شد اما سویا در دقیقه ۵۶ توسط تیموتی کولودزژاک کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۸۳ نیز ایبورا گل دیگری برای سویا به ثمر رساند تا این تیم به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.
 
تیم ویارئال در ورزشگاه ال مادریگال پذیرای اسپارتا پراگ بود که برتری شکننده و نامطمئن ۲ بر یک را مقابل این تیم رقم زد. سدریک باکامبو در دقایق ۳ و ۶۳ هر دو گل تیم ویارئال را به ثمر رساند اما جاکوبز برابچ (۴ + ۴۵) تنها گل اسپارتا را به ثمر رساند.
 
تیم براگا نیز میزبانی شاختار دونتسک را بر عهده داشت که این دیدار با برتری ۲ بر یک شاختار همراه شد تا این تیم اوکراینی در همین بازی رفت بار صعود خود را ببندد. یاروسلاو راکتیس کی (۴۵) و فاکوندو فریرا (۷۵) برای تیم شاختار گلزنی کردند. تنها گل تیم میزبان را نیز ویلسون ادواردو در دقیقه ۸۹ وارد دروازه حریف کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز