امیدوارم استقلال خوزستان قهرمان شود

بختیاری زاده: احتمال داشت سکته کنم

۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۱:۲۹
کد خبر: ۳۸۹۵۴۵
بختیاری زاده: احتمال داشت سکته کنم
سرمربی استقلال اهواز گفت: می‌ دانستم مردم شریف خوزستان پشت سر ما هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سیاوش بختیاری‌زاده بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم. از طرف جامعه فوتبال و خانواده مرحوم بقال‌زاده از استقبال مردم تشکر می‌کنم. امروز در مراسم تشییع دیدم مردم چه حضور پرشوری داشتند. ما در فوتبال از خانواده دور هستیم و شرمنده آنها می‌شویم. امیدوارم در مراسم‌های تشیع‌مان حضور مردم پر شور باشد تا شرمنده آنها نشویم. امروز خیلی حرص می‌خوردم و احتمال داشت سکته کنم اما می‌دانستم اگر این اتفاق بیفتد نگران نبودم چرا که می‌دانستم مردم شریف خوزستان پشت سر ما هستند.

وی افزود: می‌خواهم اولین نفری باشم که قهرمانی استقلال خوزستان را تبریک می‌گویم. بازیکنان جوان و کم بضاعت خوزستان فوتبالی بازی کردند که فراتر از تیمی بود که قهرمان لیگ می‌شود. تیم ما قابلیت‌های خودش را نشان داده است. ما مقابل استقلال تهران با اشتباه داور برنده نشدیم. مقابل نفت روی یک ضربه کاشته گل خوردیم. تیم ما با بضاعت کمش و مشکلات مالی که دارد پا به پای حریفان در مسابقات عملکرد خوبی دارد. اگر تجربه ما بیشتر بود اکنون نتایج بهتری گرفته بودیم. جا دارد از هواداران با شرف تیم‌مان تشکر کنم که ما را به خوبی مورد حمایت قرار دادند.

بختیاری زاده تاکید کرد: از جامعه فوتبال به خاطر عصبانیتم از دست یکی از بازیکنانمان که در پایان مسابقه با عصبانیت سمت او رفتم عذرخواهی می‌کنم. ما اعتبارمان را پای این تیم گذاشتیم به این خاطر عصبانی بودم که بازیکن ما از دو قدمی دروازه توپ را بیرون زد و نباید این اتفاق بیفتد. امام علی می‌گوید قدر موقعیت‌هایی که به دست می‌آید باید دانست. اگر تیم ما تجربه داشت آن موقعیت‌ها را از دست نمی‌داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز