همه دنبال مقصر هستند

جلالی: دعا می‌ کردم که هرچه زودتر بازی تمام شود

۱۳۹۵/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۴:۱۱
کد خبر: ۳۸۹۵۴۶
جلالی: دعا می‌ کردم که هرچه زودتر بازی تمام شود
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تا به حال اینگونه نباخته‌ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید جلالی پس از شکست چهار بر صفر سایپا مقابل صبا اظهار داشت: فکر نمی‌کنم تا به حال در لیگ برتر اینگونه باخته باشم. هفته‌ای که گذشت تلخ‌ترین هفته ورزشی‌ام است. تیمی که می‌توانست مدعی باشد این شرایط برایش به وجود آمده و همه دنبال مقصر هستند.

وی ادامه داد: تاکنون تیمی به این بی روحیه‌ای ندیده بودم. مشکلات فوتبال ادامه دارد و از این شکست‌ هم واقعا ناراحتم. می‌دانم که کارگران سایپا واقعا زحمت می‌کشند و به دنبال نتیجه گرفتن تیم هستند. از همه آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی سایپا در مورد علت بی انگیزه بودن بازیکنانش یادآور شد: نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. چند سال پیش که من در فولاد بودم 5 بر یک از همین سایپا عقب افتادیم اما من به دنبال راه‌حل بودم که بخواهم به بازی برگردیم و توانستیم 5 بر 5مساوی کنیم اما امشب هر چه نگاه کردم راه‌حلی پیدا نکردم.سعی کردم که جابه جایی انجام بشود اما وقتی تیم با این گونه مشکلات روبه‌رو می‌شود فقط دعا می‌کردم که هرچه زودتر بازی تمام شود.

جلالی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه بازیکنانش بی انگیزه ظاهر شدند و این شائبه ایجاد می‌کنند سکوت کرد و مدیر رسانه‌ای سایپا اظهار داشت که فقط سوالات فنی پرسیده شود. وقتی مجید جلالی با سوالی در مورد مدیریت هم روبرو شد سکوت کرد که بار دیگر مدیر رسانه‌ای سایپا تاکید کرد که سوالات فنی پرسیده شود. همین مسائل باعث شده بود که در جر و بحثی بین خبرنگاران و مدیر رسانه‌ای سایپا به وجود آید که در این بین مجید جلالی تنها نظاره‌گر این مسائل بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز