در پی انتخاب تیم ملی فوتسال ایران به عنوان نامزد برترین تیم جهان؛

ناظم الشریعه: این انتخاب حاصل دسترنج و تلاشهای بازیکنان تیم ملی است

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۴:۵۴
کد خبر: ۳۸۹۶۷۵
ناظم الشریعه: این انتخاب حاصل دسترنج و تلاشهای بازیکنان تیم ملی است
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره انتخاب تیم ملی فوتسال ایران به عنوان یکی از 10 نامزد برترین تیم ها در جهان صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: حضور و موفقیت تیم ملی فوتسال در میادین بین المللی باعث شد به عنوان یکی از 10 نامزد برترین تیم ها در جهان باشیم. پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در جام گرند پریکس، قهرمانی در تورنمنت چین و قهرمانی در رقابتهای جام ملتهای آسیا و کسب سهمیه جام جهانی کلمبیا، این عنوان به ما اختصاص داده شده است. با توجه به شرایط و محدودیتهایی که تیم ملی فوتسال ایران دارد، قرار گرفتن در میان 10 نامزد برترین تیم ها در جهان کار بسیار شایسته و قابل ارزشی است.

وی در ادامه بیان کرد: شرایط و امکاناتی که تیم های مختلف در جهان در مقایسه با ما دارند، بسیار متفاوت بوده و این انتخاب حاصل دسترنج و تلاشهای بازیکنان تیم ملی است.معتقدم این انتخاب درست ترین و بهترین انتخاب برای تیم ملی فوتسال ایران بود.
 
سرمربی تیم ملی درخصوص حضور دروازه بان تیم ملی فوتسال آقایان و بانوان و بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در بین 10 نامزد برتر در پایان گفت: انتخاب مهدی مصطفایی به خاطر عملکرد بسیار درخشانی بود که در مسابقات جام باشگاههای آسیا از خود به جای گذاشت. به این دروزاه بان تبریک می گویم و امیدوارم این روند برایش ادامه دار باشد. همچنین انتخاب فرزانه توسلی دروازه بان و فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان به دلیل حضور موفقشان در رقابتهای قهرمانی آسیا بود. به این دو ملی پوش نیز تبریک می گویم. کسب چنین عنوان هایی در قسمت بانوان وظیفه ما را سنگین تر میکند. باید توجه ویژه ای به بانوان داشته باشیم چرا که با شرایط و محدودیتهای موجود بهترین عملکرد را از خوبی به جای می گذارند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز