شهریان: قهرمانی بانوان والیبالیست ایران در آسیا دور از دسترس نیست

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۲:۵۴:۵۳
کد خبر: ۳۸۹۷۷۰
شهریان: قهرمانی بانوان والیبالیست ایران در آسیا دور از دسترس نیست
معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانی والیبال بانوان در آسیا دور از دسترس نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانی والیبال بانوان ایران در آسیا دور از دسترس نیست و با استفاده از توانایی های موجود می توانیم به این هدف دست یابیم.

رباب شهریان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی والیبال جوانان دختر، گفت: بسیار خوشحالم که والیبال بانوان کمپ اختصاصی برای تمرین دارند. کار بسیار خوبی انجام شده است که جای تقدیر و تشکر از مسئولین فدراسیون والیبال دارد.

وی با بیان اینکه فدراسیون والیبال برنامه های خوبی برای رشد و توسعه والیبال بانوان در نظر گرفته است، گفت: این برنامه ها در دو محور جذب مربی خارجی و پشتوانه سازی پیگیری می شود. فدراسیون والیبال پس از بررسی های کارشناسی با مایدا به توافق رسید و از اول اردیبهشت ماه این مربی به تهران می آید تا کار خود را در تیم ملی والیبال بانوان آغاز کند.

معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان با یادآوری اینکه والیبال بعد از فوتبال از بیشترین استقبال مردمی به عنوان ورزش تیمی برخودار است، تصریح کرد: این رشته ورزشی بیشترین متخصص در گروه بانوان را نیز در اختیار دارد که نشان از قدمت، کار و برنامه ریزی طولانی مدت در این رشته ورزشی دارد.

وی تاکید کرد: مردم و افکار عمومی نیز به این رشته ورزشی نظری مثبت دارند به همین دلیل وزارت ورزش و جوانان نیز برنامه ریزی های خود را برای رشد و توسعه این ورزش به صورت ویژه مخصوصا در گروه بانوان قرار داده است که در دو بعد همگانی و قهرمانی دنبال می شود.

شهریان با بیان اینکه برنامه های چهار سال آینده فدراسیون والیبال برای بانوان بسیار مناسب و مطلوب است به گونه ای که چیزی از برنامه ریزی برای مردان کم ندارد، گفت: یکی از مباحث بسیار مهم در والیبال بحث پشتوانه سازی برای تیم های ملی است که در دو گروه مردان و زنان این روند بسیار خوب پیش می رود. امیدوارم بانوان بتوانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

وی با پذیرش این موضوع که بهترین تیم های والیبال زنان جهان در قاره آسیا حضور دارند، گفت: در برخی رشته های دیگر از جمله تیراندزای نیز این موضوع دیده می شود اما با برنامه ریزی می توانیم موفق شویم. نگاه دولت تدبیر و امید اینگونه  است که با برنامه ریزی مناسب از توانایی های بانوان به نحوه مناسب استفاده شود. وزارت ورزش و جوانان نیز این دیدگاه را دارد و هر کمکی بتواند برای رشد و توسعه والیبال بانوان انجام خواهد داد.

شهریان تاکید کرد: من قهرمانی زنان را در آسیا دور از دسترس نمی بینم اما برای رسیدن به این هدف باید تلاش کرد تا به شرایط ایده آل برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز