هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال- سپاهان؛ محکوم به برد قبل از دربی

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۱:۳۱
کد خبر: ۳۸۹۷۸۲
استقلال- سپاهان؛ محکوم به برد  قبل از دربی
استقلال قبل از بازی حساس خود در دربی مقابل زردپوشان سپاهانی صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در یک بازی حساس تیم استقلال برای پس گرفتن صدر از خوزستانی ها به مصاف سپاهان خواهد رفت.

هرچه بیشتر به هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال نزدیک می شویم بازی ها حساس تر دنبال می شوند و رقابت در صدر جدول به اوج حساسیت خود رسیده است. تیم استقلال خوزستان با بردی که مقابل همشهری خودش به دست آورد موقتا به صدر جدول آمد و حالا تیم استقلال برای پس گرفتن جایگاه خودش از شاگردان ویسی به برد مقابل سپاهان احتیاج دارد.

استقلال در بین تیم های مدعی قهرمانی کار سختی در ادامه راه دارد چون در 6 بازی باقیمانده اش باید با تیم های قدرتری  بازی کند. یکی از این تیم ها سپاهان است که فردا در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال قرار خواهد گرفت. یکی از اتفاقات خوبی که برای استقلال می توان پیش بینی کرد این است که سپاهان تیم همیشگی فصل های قبل نبوده است و نتایج خوبی را در این فصل نتواسنته به دست بیاورد.

به غیر از لیگ برتر در جام باشگاه های آسیا نیز عملکرد سپاهان قابل دفاع نبوده و حالا در شرایط ویژه ای باید در مقابل استقلال با هواداران پرشورش قرار بگیرد. نکته حائز اهمیت دیگر برای استقلالی ها بازی هفته آینده آنها در برابر پرسپولیس است که می توان گفت سرنوشت قهرمانی را مشخص خواهد کرد.

هر دو تیم در شرایطی در این بازی به مصاف هم خواهند رفت که بازی های هفته پیش خود را با تساوی پشت سر گذاشته اند. تیم استقلال در یک بازی سخت و نفس گیر مقابل دیگر مدعی قهرمانی لیگ استقلال خوزستان قرار گرفت و در نهایت تن به تساوی یک بر یک داد. تیم سپاهان نیز بازی را که با 2 گل برده بود در نهایت در برابر ملوان به تساوی کشاند.

استقلال اگر می خواهد به عنوان اصلی ترین مدعی قهرمانی در لیگ بماند در بازی با سپاهان محکوم به برد است چون اگر امتیازی از دست بدهد در بازی های خارج از خانه خود جبران این امتیاز خانگی سخت و دشوار خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز