نباید اشتباهات فردی داشته باشیم

گل محمدی: بازی با تراکتور برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد/ دعوت نامه لسترسیتی به دستمان نرسیده است

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۸۹۸۹۶
گل محمدی: بازی با تراکتور برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد/ دعوت نامه لسترسیتی به دستمان نرسیده است
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باید احساسات خودمان را کنترل کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی گفت: بازی حساس و مهمی برای هر دو تیم است. زیرا برنده این مسابقه شاید قهرمان لیگ شود و بازنده هم قهرمانی را از دست داده و نتواند سهمیه آسیایی کسب کند. فکر می‌کنم بازی جذابی پیش رو داشته باشیم.

وی ادامه داد: تراکتور و ذوب‌آهن بازیکنان خوبی در اختیار دارند و ما باید در دفاع و حمله متمرکز باشیم تا دست پر از زمین خارج شویم. دقیقا مثل بازی با بنیادکار.

گل‌محمدی در مورد مصدوم و محروم تیمش گفت: مهدی‌پور محروم است و 3 بازیکن مصدوم داریم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد مشکلات خط دفاعی ذوب‌آهن گفت: نباید اشتباهات فردی داشته باشیم، زیرا تیمی مثل تراکتورسازی از اشتباهات ما نهایت استفاده را می‌کند.

گل‌محمدی در مورد گلایه‌های قاسم حدادی‌فر گفت: من به عنوان سرمربی انتظارات زیادی از او دارم؛ چراکه او یکی از بازیکنان باتجربه تیم است و کاپیتان ما هم محسوب می‌شود. بهتر بود که این مسائل در خودمان حل می‌شد و رسانه‌ای نمی‌شد. دو ماه سخت را پیش رو داریم و نیاز داریم که تمرکزمان بالا باشد و باید احساسات خودمان را کنترل کنیم.

وی در مورد دعوت‌نامه لسترسیتی برای شکاری گفت: هنوز هیچ دعوت‌نامه‌ای به باشگاه نرسیده است و این موضوع هم بر روی این بازیکن تأثیر منفی گذاشته و او نمی‌تواند در تمرینات آن‌طور که انتظار داریم، ظاهر شود. شکاری باید تمرکزش را روی تمرینات بگذارد و در پایان قراردادش با باشگاه می‌تواند به مسائل دیگر فکر کند. در حال حاضر هیچ بازیکنی از ذوب‌آهن جدا نمی‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز