محسن قهرمانی در گفتگو با برنا:

من مرد روزهای سخت هستم/ از دنیای داوری خداحافظی کردم نه از کارهای مدیریتی!

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۲۳:۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۸۹۹۷۰
من مرد روزهای سخت هستم/ از دنیای داوری خداحافظی کردم نه از کارهای مدیریتی!
رئیس کمیته داوران خراسان رضوی گفت: همیشه از نقدهای منصفانه استقبال کرده ام و دوست دارم اگر در کارم مشکلی وجود داردبه من تذکر داده شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محسن قهرمانی، داور بازنشسته کشور درخصوص انتخابش به عنوان رئیس کمیته داوران خراسان رضوی صحبت کرد.

قهرمانی در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به پست جدیدش در کمیته داوران خراسان رضوی اظهار داشت: هر داوری این حق را دارد که بعد از اتمام دوران داوری اش به کارهای مدیریتی بپردازد و من نیز با توجه به نیازی که این استان به این قضیه داشت این مسئولیت را قبول کردم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از خداحافظی که با دنیای داوری داشتید دوباره مسئولیتی را قبول کردید، افزود: من از دنیای داوری خداحافظی کردم نه از کارهای مدیریتی. من فقط اعلام کردم که دیگر سوت نخواهم زد.

وی در ادامه گفت: قهرمانی مرد روزهای سخت است و می تواند اوضاع آشفته داوری خراسان را دوباره اصلاح کند. یک تیم وقتی می خواهد نتیجه بگیرد هم باید سخت افزار داشته باشد و هم نرم افزار که متأسفانه در کارهای اجرایی کیمته داوران خراسان رضوی از نیروهای متخصص بهره گرفته نمی شد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجودی که استان خراسان مهد داوران خوب بوده است ولی مدتی است که نتوانسته ایم که نیروی خوبی را تربیت کنیم. در کمیته داوران استان احتیاج به جوانگرایی داریم و هر جوانگرایی نیز هزینه هایی دارد که باید بپردازیم.

داور بازنشسته کشورمان اظهار داشت: هدف های زیادی برای ارتقای سطح داوری استان دارم و در این راه از همیاری دوستان خوبی مانند محسن ترکی و رضا سخندان استفاده خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: مشکل فقدان داور خوب فقط به استان خراسان برنمی گردد و متأسفانه در سطح کشور نیز با این مشکل مواجه هستیم. در بحث داوری زیرساخت خوبی نداشته ایم و به همین ترتیب اگر زودتر به این قضیه فکر نکنیم در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

قهرمانی در خاتمه افزود: همیشه از نقدهای منصفانه استقبال کرده ام و دوست دارم اگر در کارم مشکلی وجود دارد به من تذکر داده شود که آن را برطرف کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز