آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۵۵:۲۲
کد خبر: ۳۹۰۱۸۵
آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد
کمیته انضباطی رای های خود را درباره سه تیم لیگ دسته اولی صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم شهرداری اردبیل و ماشین سازی تبریز روز 17 اسفند ماه 94 برگزار شد و از سوی هواداران تیم شهرداری اردبیل تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و تیم مقابل صورت گرفت. تیم شهرداری اردبیل به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای سرمربی تیم ایران جوان بوشهر
مسابقه تیم های ایرانجوان بوشهر و نفت مسجد سلیمان برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم ایرانجوان بوشهر تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم داوری و پرتاب بطری آب به داوران بعد از پایان بازی رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.همچنین به دلیل تخلف سعید مفتخر-سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر مبنی بر اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
توبیخ و جریمه نقدی برای تدارکات صنعت مس کرمان
رقابت تیم های صنعت مس کرمان و صنعت مس رفسنجان در حالی 17 اسفند ماه 94 برگزار شد که از سوی محسن جعفری ده سعید-تدارکات تیم صنعت مس کرمان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی طبق بند 5 ماده 66 به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز