معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک خبر داد:

اعلام ترکیب نهایی کاروان اعزامی ایران به بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ در تیرماه

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۹:۰۵
کد خبر: ۳۹۰۲۳۹
اعلام ترکیب نهایی کاروان اعزامی ایران به بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ در تیرماه
معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک از اعلام نهایی ترکیب کاروان جمهوری اسلامی ایران در تیر ماه خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهروز برجسته، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گفت: تکلیف بیشتر سهمیه ها در رشته های مختلف پارالمپیکی مشخص شده و تنها چند رشته باقی مانده که تا ماههای آتی وضعیت آنها نیز روشن خواهد شد.

برجسته افزود: در برخی رشته ها مثل تنیس با ویلچر، منتظر وایلد کارت هستیم و از آنجا که تاریخ اعلام نهایی سهمیه های اعطایی، متفاوت است، باید منتظر باشیم.

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: در رشته تیروکمان نیز تنها یک سهمیه باقی مانده که با اعزام ملی پوشان به رقابت های جمهوری چک، تکلیف این سهمیه هم مشخص می شود و اگر احیانا این سهمیه به صورت مستقیم از این مسابقات به دست نیاید، باید در این رشته هم درخواست وایلد کارت کنیم.

وی درخصوص سهمیه های دو و میدانی گفت: تاکنون 10 سهمیه قطعی از رقابت های جهانی قطر کسب شده و سهمیه های دیگری نیز از مسابقات اخیر بدست آمده که منتظر تایید نهایی آنها هستیم. پس از مشخص شدن تعداد سهمیه ها، در خرداد ماه رقابت های انتخابی تیم ملی برگزار می شود و با توجه به نتایج این مسابقات، اعضای اصلی تیم ملی برای اعزام به رقابت های پارالمپیک انتخاب خواهند شد.

برجسته گفت: در رشته قایقرانی نیز هنوز یک اعزام دیگر داریم و ممکن است علاوه بر خانم بهروزی که موفق به کسب سهمیه شده است، سهمیه ای دیگر نیز بدست آید که تکلیف نهایی این رشته نیز پس از مسابقات آلمان مشخص می شود.

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک افزود: کمیته ملی پارالمپیک ایران تا دهه ی اول خرداد فرصت دارد لیست بلند ورزشکاران خود را به IPC اعلام کند و البته این به معنی اتمام کار نیست. پس از ارسال این لیست،ممکن است تغییراتی به وجود آید و در نهایت در تیر ماه، اسامی نهایی ورزشکاران شرکت کننده در بازی های پارالمپیک 2016 ریو مشخص خواهد شد.

بازی های پارالمپیک ریو 2016، از 7 تا 18 سپتامبر ( 17 تا 28 شهریور ماه) با حضور 4350 ورزشکار از 170 کشور جهان در 23 رشته ی ورزشی و به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز