طی پیامی؛

تقدیر دکتر گودرزی از دبیر کمیته سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق مردم

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۳:۳۴
کد خبر: ۳۹۰۵۵۵
تقدیر دکتر گودرزی از دبیر کمیته سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق مردم
وزیر ورزش و جوانان در نامه ای از سیروس احمدی دبیر کمیته سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق مردم تقدیر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در متن پیام تقدیر دکتر محمود گودرزی به احمدی آمده است:

ورزش عرصه رقابتی سالم میان آحاد جامعه و موجب رشد و شکوفایی اندیشه های متعالی در تمام مراحل زندگی و جوانان مقوله ای مهم و قابل توجه در برنامه ریزی های هر کشور محسوب می شود.

در این رهگذر کسانی که برای تعالی ورزشکاران و جوانان میهن تلاش می کنند شایسته تقدیرند. بدینوسیله از همراهی ارزشمند جناب عالی و تمامی اعضای کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم برای انجام مسئولیت و شفاف سازی فرآیند های اداری کنترل و نظارت که موجب جلوگیری از سوء استفاده ها شده قدردانی کرده و از خداوند سبحان توفیق روزافزون خدمتگزاران صدیق ملت را مسئلت می کنم.

تشکیل کمیته سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق مردم، برگزاری دوازده جلسه با حضور اعضاء کمیته، تعیین 5 بازرس ستادی و 31 بازرس استانی کمیته ماده 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری، برگزاری جلسه توجیهی و آموزشی برای کلیه بازرسین و انجام سوگند نامه را می توان از مهم ترین اقدامات به عمل آمده از سال 93 در کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در وزارت ورزش و جوانان است.

همچنین تهیه و تدوین برنامه عملیاتی کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، شرکت در جلسه دفتر امور سلامت ادای و صیانت از حقوق مردم سازمان مدیریت و برنامه ریزی و پاورپوینت اقدامات کمیته در راستای برنامه های بازرسی و تکریم ارباب رجوع، تعیین شاخص های اختصاصی سلامت نظام اداری وزارت ورزش و جوانان از دیگر این اقدامات است.

شناسایی گلوگاه ها و نقاط آسیب پذیر در وزارت ورزش و جوانان در محورهای امور مالی، اداری و پشتیبانی، ورزش قهرمانی و همگانی، طرح های عمرانی، کمیسیون های ماده 5 و 88 و بخش های فرهنگی، تدوین و ارسال بخشنامه به ادارات کل ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی برای شفاف سازی نحوه خدمت به مردم و برنامه ریزی برای بازرسین ستادی و استانی برای بازرسی با سرفصل های تعیین شده در گلوگاه های ایجاد و بروز رشوه و ... را نیز می توان از مهم ترین اقدامات این کمیته از سال 93 برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز