گرشاسبی: ۴۰۰ میلیارد تومان از املاک اداره کل پس گرفته شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۴:۳۴
کد خبر: ۳۹۰۶۲۶
گرشاسبی: ۴۰۰ میلیارد تومان از املاک اداره کل پس گرفته شد
اولین جلسه شورای ادارای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و مسئولان دیوان محاسبات برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اولین جلسه شورای ادارای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حضور رؤسای ادارات حوزه ها و شهرستان ها، مدیر کل و مسئولان دیوان محاسبات به منظور تبادل نظر درخصوص اجرای قوانین و برنامه های مرتبط با مسائل مالی و اداری برگزار شد.

در این جلسه مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به وضعیت مالی و اداری سال94 و تلاش جهت بهبود وضعیت کلی در ورزش و جوانان استان تهران گفت: یکی از مواردی که باید در جهت افزایش اطلاعات مدیران حوزه ها و شهرستان ها صورت پذیرد، برگزاری جلسات تعاملی و هماهنگی بین مدیران و مسئولان ذیربط است. این جلسه با هدف ایجاد سلامت کار، مرور قوانین کلی و تعامل مدیران با دیوان محاسبات می تواند در اجرای برنامه های سال 95 اثرگذار باشد.

وی از رؤسای حوزه ها و شهرستان های اداره کل به خاطر عملکرد سال 94 تقدیر کرد و گفت: انتظار کلی از ورزش و جوانان استان تهران، یکه تازی در کشور است و باید در جهت بدست آوردن جایگاه برتر و اولی در همه ابعاد تلاش ویژه ای را داشته باشیم و تکرار شکست های سالهای گذشته در این اداره کل باید پایان پذیرد.

گرشاسبی از پس گرفتن 400 میلیارد تومان املاک اداره کل که به ناحق در سال های گذشته توسط برخی متصرف شده بود، خبر داد و افزود: اولویت کارها باید فراهم کردن زیرساخت های مناسب برای توسعه بخش قهرمانی باشد که در این راستا با همکاری خوب همه پرسنل و رؤسای حوزه ها و شهرستان توانستیم ضمن پس گرفتن زمین ها و اماکن ورزشی متعلق به اداره کل به ارزش400 میلیارد تومان به نفع دولت و مردم پایتخت، باید در جهت پس گرفتن 300 میلیارد املاک باقیمانده نیز تلاش کنیم تا در اولین فرصت حق اداره کل استیفا گردد.

در ادامه این جلسه، بازگشا معاون دیوان محاسبات استان تهران با اشاره به شرایط خاص مالی و اداری اداره کل گفت: در سال94 شاهد تحولات چشمگیری در روند واگذاری اماکن و هدایت درآمدهای حاصله در اداره کل بودیم و باید از مدیرانی که در این زمینه تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این جلسه خانی و بابک از دیوان محاسبات استان تهران به بیان دیدگاه های خود درخصوص نظارت و نحوء عملکرد مالی و اداری ادارات و حوزه های ورزش و جوانان تهران پرداختند.

نظر شما