رئیس انجمن بسکتبال با ویچلر اعلام کرد:

لژیونرهای ملی پوش خرداد ماه به تیم ملی خواهند پیوست

۱۳۹۵/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۸:۰۴
کد خبر: ۳۹۰۷۶۲
لژیونرهای ملی پوش خرداد ماه به تیم ملی خواهند پیوست
رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر از حضور بازیکنان ملی پوش لژیونر در اردوی دوم تیم ملی خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حبیب خمجانی، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر از حضور بازیکنان ملی پوش لژیونر دراردوی دوم تیم ملی خبر داد.

وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پیرامون این خبر گفت: اردوی اول تیم ملی با ترکیب 15 بازیکن برگزار و اردیبهشت ماه مرحله ی دوم آن با حضور 10 بازیکن برپا خواهد شد.

خمجانی افزود: حدود 8 بازیکن لژیونر داریم که تا پایان اردیبهشت ماه در مسابقات باشگاهی هستند و در اردوی سوم که خرداد برگزار می شود، به جمع تیم ملی خواهند پیوست.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر خاطر نشان کرد: داشتن کارت کلاس بندی پزشکی بین المللی از سوی IWBF، لازمه ی حضور بازیکنان ملی پوش در رقابت های پارالمپیک ریو است و ما در حال حاضر 25 ورزشکار حائزاین شرایط داریم و در نهایت 12 نفر از آنها به عنوان ترکیب اصلی تیم به ریو اعزام می شوند.

وی در ادامه گفت: پس از اردوی خرداد ماه، سه مرحله دیگر اردو تا زمان اعزام به ریو خواهیم داشت و در تیر ماه نیز ترکیب نهایی تیم معرفی می شود. در این میان دو رویداد تدارکاتی برون مرزی را نیز در نظر داریم که در صورت فراهم شدن شرایط و برگزاری آنها به آمادگی بیشتر تیم کمک خوبی می کند.

خمجانی در پایان تصریح کرد: در رقابت های پارالمپیک ریو 12 تیم حضور خواهند داشت که پس از قرعه کشی، رقبای کشورمان نیز معرفی می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز