محک دوچرخه سواران ایران در فرانسه و ایتالیا

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۰:۱۰
کد خبر: ۳۹۰۹۹۰
محک دوچرخه سواران ایران در فرانسه و ایتالیا
نمایندگان شایسته کشورمان در اردوی اروپایی ایتالیا و فرانسه تمرینات پرفشاری را انجام می دهند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اعضای تیم دوچرخه سواری کشورمان در رشته کوهستان که هم اکنون در اردوی تدارکاتی در کشور ایتالیا به سر می برند روز گذشته در رشته کراس کانتری رقابت سنگینی را با بزرگان این رشته برگزار کردند. بالا بودن سطح این رقابت ها که بدون شک در کلاس سطح اول دنیا برگزار می شود موجب شد تا به رغم مشکلات بسیار رکابزنان، شاهد محک جدی شاگردان پریموث استرانکار در این رقابت باشیم.

به طور حتم حضور در این مسابقه و سایر رقابت های پیش رو با هدف آماده سازی و در شرایط مسابقه قرار دادن رکابزنان کشورمان در چنین مسابقات سطح بالایی صورت گرفته است. فهرست نفرات شرکت کننده در مسابقه روز گذشته در شهر نالس نشان می دهد که امیدی به کسب مدال برای نمایندگان کشورمان وجود نداشت و همه نفرات رده های نخست جزو بهترین های این رشته در دنیا بوده اند. کادر فنی تیم ملی ایران تا حدقابل قبولی به خواسته هایش رسیده و قصد دارد تا در مسابقه یکشنبه هفته آینده نیز رکابزنان کشورمان را شرکت دهد.

فرهاد عصفوری سرپرست تیم ملی کشورمان در تشریح ماحصل آنچه تا امروز در اردوی تیم ملی گذشته گفت: با توجه به مشکلاتی که برای دوچرخه های رکابزنان بوجود آمد نتوانستیم در بخش کسب مدال موفق ظاهر شویم که البته انتظاری هم وجود نداشت ولی کادر فنی تیم ملی در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا این اردو و مسابقات را محک جدی می داند. رکابزنان کراس کانتری نیز یکشنبه هفته آینده یک مسابقه دیگر خواهند داشت که آن هم در سطح بالایی برگزار می شود.شرایط اردو خوب است و خدارا شکر مشکلی وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز