در دربی جمعه

دفاع استقلال مقابل خط آتش سرخ چه خواهد کرد؟

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۰۹:۱۵:۲۴
کد خبر: ۳۹۱۰۰۰
دفاع استقلال مقابل خط آتش سرخ چه خواهد کرد؟
تیم های استقلال و پرسپولیس در بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ برتر، برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ دو رقیب دیرینه در هشتاد و دومین تقابل، در حالی به مصاف هم می روند که نگاهی به جدول و آمار گل های خورده و زده این دو تیم، بازی جذابی را نوید می دهد.

پرسپولیس با 38 گل زده بهترین خط حمله و استقلال با 19 گل خورده دومین خط دفاع لیگ را به طور مشترک با نفت تهران دارد.

سهم مهدی طارمی به عنوان آقای گل لیگ، 14 و سهم علی علیپور و جری بنگستون هر کدام 5 گل از تعداد گل های زده شده سرخپوشان است. این نشان می دهد مثلث حمله سرخ ها می تواند برای دفاع کند استقلال دردسرساز باشد.

پرسپولیس در دو بازی دربی که برانکو سکان هدایت آن را برعهده داشت، به یک پیروزی و یک تساوی دست یافته، گل پیروزی بخش را علیپور و گل تساوی در بازی رفت لیگ پانزدهم را بنگستون به ثمر رسانده است. با توجه به اینکه طارمی تاکنون در دیدارهای شهرآورد موفق به گلزنی نشده قطعا انگیزه بالایی برای رسیدن به گل دارد و دو مهاجم دیگر هم به دنبال این خواهند بود تا آمار گلزنی خود در دربی را بالا ببرند.

در خط دفاع استقلال، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، هرائر مگویان و حنیف عمران زاده به لحاظ آماری عملکرد خوبی از خود نشان داده اند ولی ضعف های مشهودی هم دارند. مگویان در نبردهای زمینی و عمران زاده در جنگ های هوایی معمولا موفق بوده و هستند به رغم ضعف هایی که داشتند با هم به هماهنگی رسیدند اما پرسپولیس تیمی است که تاکنون بدون گل زمین را  ترک نکرده و مدافعان استقلال در این بازی برابر حمله وران سرخ با مشکل روبرو هستند.

باید دید مهاجمان فرصت طلب و پا به توپ برانکو چقدر می توانند از دیواره دفاعی آبی عبور کنند.

سرنوشت این دیدار به احتمال زیاد تعیین کننده سرنوشت قهرمان لیگ است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز