ابراهیم قاسمپور در گفتگو با برنا:

تیم‌های عربی همواره دردساز بوده‌اند/ ایران برای صعود کار سختی در پیش دارد

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۳:۱۳:۱۲
کد خبر: ۳۹۱۲۲۰
تیم‌های عربی همواره دردساز بوده‌اند/ ایران برای صعود کار سختی در پیش دارد
مربی باسابقه فوتبال کشور گفت: اگر بازی های تدارکاتی ایران به موقع برگزار شود و همچنین امکانات خوبی در اختیار ملی پوشان قرار بگیرد می توانیم صعود کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ابراهیم قاسمپور، مربی و کارشناس پیشکسوت فوتبال درخصوص قرعه کشی رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 و شرایط ایران برای صعود از گروه خود صحبت کرد.

قاسمپور در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به مراسم قرعه کشی رقابت های انتخابی جام جهانی که برگزار شد و قرعه ای که برای ایران افتاد اظهار داشت: هیچ گروهی در همچنین رقابت هایی ساده نیست و ایران برای صعود قطعا کار سختی را در پیش خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه تیم هایی که در گروه ایران قرار گرفته اند بارها از ما شکست خورده اند و تجربیات ما از آنها خیلی بیشتر است. در چند سال گذشته در برابر کره جنوبی نتایج خوبی را گرفته و اکثر بازی هایمان را با برد پشت سر گذاشته ایم که این موضوع هم می تواند برای ایران خوب باشد و هم بد. مسئله بد این است که قطعا کره، انگیزه های زیادی برای جبران نتایج ضعیف قبلی خود در برابر ایران خواهد داشت.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: تیم های عربی همواره در خراب کردن بازی ایران کوشیده اند و استرس زیادی در برابر آنها داشته ایم. درست است که سوریه چیزی برای گفتن ندارد ولی تیم قطر سرمایه گذاری خوبی در چند سال اخیر در ورزش انجام داده است و این می تواند برای ما خطرساز باشد.

وی تصریح کرد: تیم چین هیچ گاه حریف قدرتمندی برای ایران نبوده و بعید می دانم که در این رقابت ها نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

قاسمپور خاطرنشان کرد: اگر بازی های تدارکاتی ایران به موقع برگزار شود و همچنین امکانات خوبی در اختیار ملی پوشان قرار بگیرد می توانیم صعود کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز