در پرسپولیس رفاقت وجود دارد

پروین: برانکو مربی بزرگی است/ اگر دربی را ببریم، قهرمان می شویم

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۱:۲۲:۱۲
کد خبر: ۳۹۱۷۰۷
پروین: برانکو مربی بزرگی است/ اگر دربی را ببریم، قهرمان می شویم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی پر‌سپولیس می‌ برد من هم خوشحال می شوم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پیشکسوت پر‌سپولیس می‌گوید امروز احساس کرده که سرمربی این تیم است.

علی پروین، پس از حضور در تمرین امروز پر‌سپولیس در ورزشگاه درفشی فر گفت: روز گذشته با آقای طاهری هماهنگ کردم که امروز به تمرین پر‌سپولیس بیایم و پس از دیدن این بازیکنان خیلی خوشحال شدم و فکر می‌کنم که هنوز هم سرمربی این تیم هستم. یادتان باشد زمانی که پر‌سپولیس دهم بود گفتم که این تیم جزو چهار تیم نخست خواهد شد، اما الان می‌گویم که پر‌سپولیس قهرمان می‌شود. وقتی پر‌سپولیس می‌ برد من هم خوشحال می شوم.

پیشکسوت پر‌سپولیس درباره این که آیا با برانکو صحبتی هم داشت، گفت: حدود دو دقیقه با برانکو صحبت کردم. برانکو مربی بزرگی است و تنها حسن این پر‌سپولیس این است که بازیکنان با یکدیگر رفیق هستند. با کمک‌های مالی آقای طاهری پر‌سپولیس از وضعیت خوبی برخوردار است و می‌تواند قهرمان شود. برانکو جزو مربیان کاربلد فو‌تبا‌ل است. زمانی که بازیکنان پر‌سپولیس وارد زمین می‌شوند در همه صحنه‌ها نزدیک به هم هستند و مانند برخی از تیم‌ها نیست که وقتی بازیکنی توپ را لو می‌دهد هم بازیانش به او می خندد. در این تیم رفاقت وجود دارد.

سرمربی سابق پر‌سپولیس درباره دربی 82 پایتخت نیز تاکید کرد: ان‌شا‌ء‌الله این بازی را می‌بریم. اگر داربی را ببریم قهرمان می شویم. نمی‌توانم نتیجه‌ای را تعیین کنم، ولی می‌دانم که شانس بالایی برای پیروزی داریم.

پروین در پایان درباره این که آیا بازی 6 بر صفر سال 52 تکرار می‌شود یا نه، گفت: این اتفاق دیگر رخ نمی‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز