شهریان در بازدید از اردوی استعدادیابی هندبال:

دیدگاه دولت تدبیر و امید موجب رفع تبعیض در ورزش بانوان شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۴:۵۲
کد خبر: ۳۹۱۷۵۸
دیدگاه دولت تدبیر و امید موجب رفع تبعیض در ورزش بانوان شد
معاون امور بانوان وزیر ورزش وجوانان گفت: برای دست یافتن به جایگاه بهتر درعرصه بین‌المللی باید اعزام ها و مسابقات تدارکی بیشتری را پیش بینی کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین مرحله اردوی استعدادیابی بلند مرتبان رشته هندبال در بخش بانوان  امروز در تالار هندبال آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این اردو که با هدف شناسایی استعداد ها بر ای توسعه و گسترش هندبال بانوان  برگزار شده صدو شصت نفر از شهرستان های سراسر کشور به مدت چهار روز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

ربابه شهریان معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان که صبح امروز به همراه همسر دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان از این اردو بازدید کرد و گفت: هندبال نسبت به رشته های دیگر تیمی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و من خودم  به عنوان کسی که با رشته هندبال از نزدیک آشنا هستم فکر می کنم این طرح می تواند در  موفقیت آینده هندبال کشور بسیار موثر باشد.

وی با بیان این مطلب که برای دست یافتن به جایگاه بهتر درعرصه بین المللی باید اعزام ها و مسابقات تدارکی بیشتری را پیش بینی کنیم افزود: وقتی شرایط متوازن و یکسانی برای جامعه زنان و مردان وجود باشد بانوان ما انگیزه بیشتری خواهند داشت و قطعا شاهد نتایج بهتری خواهیم بود.

معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید با دیدگاهی که دکتر روحانی رییس جمهور دارند هم اکنون شاهد کم رنگ شدن و رفع تبعیض های موجود در ورزش بانوان هستیم.

شهریان اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از سیاست گزاری هایی که موجب رفع تبعیض می شود خوشبختانه سرلوحه کار قرار گرفته و همه روسای فدراسیون و مدیران استانها به  دنبال این موضوع هستند که  از پتانسیل استفاده نشده ورزش بانوان  در گذشته به درستی بهرمند شوند.

وی با اشاره به برگزاری المپیک ریو در مرداد ماه امسال بیان داشت: سال 95 برای ورزش کشور کار مهم و سال  اجرای برنامه هاست از این رو برای ما خیلی اهمیت دارد که پشتوانه سازی صورت گیرد.

معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان برگزاری اردوی استعداد یابی رشته هندبال را بسیار موثر دانست و عنو ان کرد : پس از استعدادیابی باید پشتوانه سازی انجام گیرد تا انشالله موفقیت هندبال کشور در سال های آینده تضمین شود.

وی با اشاره به این که با برنامه ریزی فدراسیون هندبال و تلاش شما قطعا شاهد نتایج خوبی خواهیم بود ادامه داد: همه شما منتخبات و نخبگان رشته خود و در شهرستان خود و الگوی دیگر بانوان هستید.

شهریان بیان داشت: عمر ورزش قهرمانی کوتاه است ولی اثراتی که از شما  می ماند قطعا بلند مدت خواهد بود چرا که ورزشکارن امروز مربیان و داوران فردا هستند.

در ادامه این دیدار می آبادی دبیر فدراسیون هندبال  افزود: این اردو با حضور 160 بلند قامت در سن پایین باهدف  سرمایه گزاری و پرورش بازیکنان برای رده ملی برگزار شده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم تا سه سال آینده  از این از طریق برگزاری این اردوها و انتخاب استعداد های هندبال شاهد تیم ملی قوی در عرصه بین المللی باشیم.

همچنین در ادامه معصومه مشت زن نایب رییس فدراسیون هندبال گفت: اولین مرحله از اردوی استعداد یابی بلند مرتبان رشته هندبال در بخش بانوان که از  امروز با هدف شناسایی، جذب و پرورش ورزشکاران مستعد به منظور تقویت و پشتیبانی سازی تیم های ملی و حضور قدرتمند در میادین بین المللی  آغاز شده  تا سی فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مرحله دوم طرح استعدادیابی بعد از مسابقات رده سنی 9 الی 11 سال دختران که به عنوان جشن شکوفه ها در تابستان 95 برگزار می شود اجرایی خواهد شد.

مشت زن  در پایان از مساعدت ریاست فدراسیون هندبال م از برنامه و فعالیت ها بخش بانوان تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز