خط بطلان به شایعات علیه برگزاری انتخابات؛

وزارت ورزش‌وجوانان با تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال مخالف است/ رییس آینده مورد حمایت کامل است

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۸:۴۶
کد خبر: ۳۹۱۷۷۵
وزارت ورزش‌وجوانان با تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال مخالف است/ رییس آینده مورد حمایت کامل است
یک منبع موثق در وزارت ورزش و جوانان خبرهای مبنی بر حمایت وزیر ورزش از شخص خاصی در انتخابات را رد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، طی روزهای اخیر که در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال قرار داریم، شایعاتی مبنی بر تعویق این انتخابات از سوی برخی منابع و رسانه ها منتشر شده و همچنین صحبت هایی درخصوص اینکه وزیر ورزش و جوانان از شخص خاصی در انتخابات حمایت می کند، مطرح شده است.

یک منبع موثق در وزارت ورزش‌ و جوانان در گفتگو با خبرنگار برنا، درخصوص شایعات اخیر اظهار داشت: برخلاف صحبت هایی که می شود وزارت ورزش و جوانان هیچ گاه مایل به این نبوده که انتخابات به تعویق بیافتد چون عقب افتادن این انتخابات خسارات جبران ناپذیری برای ورزش و فوتبال ما خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه مسابقات انتخابی جام جهانی را در پیش داریم و تیم ملی فوتبال باید هرچه زودتر برای حضور قدرتمند در این رقابت ها آماده و مهیا شود، باید رأس تاریخ مقرر انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود که فدراسیون جدید بتواند برنامه های خود برای تیم ملی را زودتر به سرانجام برساند.

وی همچنین درخصوص اینکه گفته می شود وزیر ورزش از شخص خاصی در انتخابات حمایت می کند خاطرنشان کرد: دکتر گودرزی هیچگاه اعلام نظری برای شخص خاص در فدراسیون فوتبال نداشته اند. نه در فوتبال بلکه در رشته های دیگر نیز وزیر ورزش تأکید دارند که باید انتخابات به صورت آزادانه برگزار شود که این موضوع را به اطلاع عموم می رسانم.

این منبع موثق در ادامه پیرامون شایعه حمایت وزارت ورزش و جوانان از گزینه ای که با دولت زاویه دارد تأکید کرد: برخلاف چیزی که برخی می گویند گزینه هایی که از دولت تدبیر و امید فاصله دارند هیچگاه مورد تأیید وزیر ورزش و جوانان نبوده است. در انتخابات نیز هر گزینه ای که برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شود قطعا مورد حمایت دکتر گودرزی و دیگر مجموعه وزارت ورزش خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز