بازی با الجیش به مثابه فینال است

پورعلی گنجی: امیدوارم از السد به لیگ های اروپایی برسم

۱۳۹۵/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۸:۵۵
کد خبر: ۳۹۱۸۱۹
پورعلی گنجی: امیدوارم از السد به لیگ های اروپایی برسم
مدافع ملی‌پوش کشورمان در آخرین دیدار از لیگ ستارگان قطر گفت: امیدوارم بعد از ۲ یا ۳ فصل دیگر بتوانم از طریق السد به یکی از لیگ‌های اروپایی وارد شوم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش کشورمان در این فصل در کنار ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا در السد قطر بازی می‌کند.

پورعلی گنجی در نشست خبری آخرین دیدار السد در این فصل مقابل الجیش حاضر شد و اظهار داشت که باید این دیدار را پیروز شوند تا رده دوم را از آن خود کنند.

پورعلی گنجی گفت: دیدار مقابل الجیش آخرین بازی ما در این فصل است و به مثابه فینال است. ما در این دیدار با تمام قدرت وارد می‌شویم تا 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و رده دوم را از آن خود کنیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرم.

وی افزود: خوشحالم که در السد بازی می‌کنم و در کنار بازیکنانی در سطح بالا هستم. دوست دارم 2 یا 3 فصل دیگر برای السد بازی کنم و پس از آن امیدوارم از طریق السد به لیگ‌های اروپا وارد شوم.

السد اکنون 46 امتیازی است و با یک امتیاز کمتر از الجیش در رده سوم قرار دارد و در دیدار جمعه مقابل الجیش تمام سعی خود را می‌کند که 3 امتیاز کامل بازی را بگیرد تا به عنوان تیم دوم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را گرفته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز